Lijkt heel simpel, en hoort het volgens mij ook te zijn, maar volgens mij zie ik op de een of andere manier iets over het hoofd.. Het gaat over een inlogsysteem, bij het uitloggen moeten ook de cookies verwijderd worden. logout.php heeft alleen de volgende inhoud:
Omdat volgens mij setcookie(); aanroepen met alleen de cookienaam hem zou moeten verwijderen, toch? Maar de cookie blijft gewoon bestaan (op de volgende pagina, print_r($_COOKIE);)
Doe ik nou iets verkeerd of moet het op een andere manier? Ik heb ook setcookie met een negatieve verloopdatum geprobeerd..
PHP:
1
2
3
4
5
| require('include/page.php'); setcookie("cookie_username"); setcookie("cookie_password"); session_destroy(); Forward($_LAYOUT->_prefix.'index.php'); |
Omdat volgens mij setcookie(); aanroepen met alleen de cookienaam hem zou moeten verwijderen, toch? Maar de cookie blijft gewoon bestaan (op de volgende pagina, print_r($_COOKIE);)
Doe ik nou iets verkeerd of moet het op een andere manier? Ik heb ook setcookie met een negatieve verloopdatum geprobeerd..