Toon posts:

Logitech LX500 probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit hier met een splinternieuwe computer waarop een logitech LX 500 set is aangesloten (draadloze muis en toetsenbord).

Vanmiddag heb ik al een exemplaar tegen een andere ingeruild, maar ik heb nog steeds hetzelfde probleem:

Echter is het probleem dat niet alle toetsen op het toetsenbord werken.

Zo kan ik met geen mogelijkheid de hoofdletters A en D krijgen, terwijl de S wel werkt. Het apenstaartje verschijnt alleen als ik de rechter shift gebruik, de linker doet niks bij het @.

Het keyboard zit goed aangesloten op een verse windows XP sp2 installatie.

Iemand bekend met die probleem? Of heeft iemand een oplossing?

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 21:46

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

Heb je de toetsenbord taal wel goed staan? (US is de standaard hiero)

Als je de taal van je toesenbord anders insteld wil hij ook nog wel eens dat soort kuren geven :P

[ Voor 43% gewijzigd door Spike_wolf op 04-12-2004 19:48 ]

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Verwijderd

Topicstarter
Jups, dat staat helemaal goed :)

Ik heb hier ook een ouder logitech setje, en dat werkt perfect op de ontvanger van de LX500, dus ik snap er niks meer van...

Heb hem nu ook al op 3 pc's geprobeert

• Spike_wolf

Spike_wolf

hmmz, das wel heel wazig, als je hem op drie PC's geprobeerd hebt lijk het me niet dat er een fout optrad tijdens de driver install waardoor hij gaar doet, en als een ander bordje er wel mee overweg kan lijkt dat wel goed te zitten dus, en je hebt het setje al eens omgewisselt, dus daar zal t ook niet aan liggen :?
heb je niet toevallig de verkeerde drivers geinstalld? :?

Humankind… be both.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb alle mogelijk landcodes voor VS / NL geprobeert.

Het vreemde is echter dat het toetsenbord niet kapot lijkt maar een of andere vreemde instelling ofzo heeft.

De hoofdletter S werkt gewoon als ik de linker shift vast houdt en de S indruk

De A en D (bijvoorbeeld) werken NIET als ik de shift inhoudt en op de letter druk.
Echter als ik even de shift aantik en dan snel de letter, laat hij wel een hoofdletter zien.

• Spike_wolf

Spike_wolf

lijkt er dan toch op dat het toetsenbord het signaal niet goed verzend.. heb je geen elektronische apparatuur in de buurt staan die het signaal kunnen storen?

Humankind… be both.

Verwijderd

Topicstarter
Voor zover ik kan bedenken heb ik dat ook al gecheckt, heb het keyboard nu op 3 pc's in 3 verschillende kamers geprobeert, waar aardig wat ruimte tussen zat.
Allemaal problematisch!

En ik kan me niet voorstellen dat het door mijn wifi-routertje komt.

Tevens heb ik het al gecheckt op een normale windows XP en een schone XP sp2 installatie.

Ik begrijp er niks meer van.

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 04-12-2004 20:35 ]

• Spike_wolf

Spike_wolf

tja, das idd wel vreemd ja, en het lijkt me sterk dat 2 verschillende toetsenborden (wel zelfde type) de zelfde fout hebben en dat jij dan nèt die 2 te pakken krijgt :P what are the odds :P
heb je al een mailtje richting Logitech gestuurd? misschien dat het voor hun een bekend probleem is.. en van Logitech mag je toch wel verwachten dat het naar behoren werkt...en anders zul je zeker goede feedback krijgen.
K heb zelf nooit problemen gehad met Logitech, k heb al zolang als ik kan herrineren Logitech muizen en toetsenborden (alleen mijn eerste muis (aan 486) was een Rat :+ ) en k heb nooit ergens problemen mee. Maar die Dell ondingen op school loop ik altijd mee te kutten, omdat ze niet reageren of uit je hand schieten :P :X

Humankind… be both.

Verwijderd

Topicstarter
Met mijn eigen logitech heb ik ook geen enkel probleem.

Maar de setpoint software is netjes geinstallereerd, en het toetsenbord is notabene op 2 pc's gecheckt waar de land instellingen sowieso goed stonden.

Ik ruil hem maandag wel weer om, tis een pc voor mijn grootouders, dus mocht ik het al kunnen fixen, dan wil ik niet dat ik na een weekje gebeld wordt dat het toetsenbord weer vreemd doet.

Verwijderd

:( Ik heb hetzelfde probleem, mijn muis werkt super, maar toen ik www in wilde toetsen kreeg ik alleen wat piepjes, zo ook bij de r de a en f12 en misschien nog wel meer toetsen. Ik heb het toetsen bord aangesloten op een PC met XP PRo eerst met geleverde software daarna zonder de software, maar helaas geen resultaat, toen op mijn laptop zonder software en wederom dezelfde piepjes, wilde het product gaan ruilen (heb alleen de doos niet meer) kwam ik er achter dat iemand bij mij op kantoor hetzelfde euvel had, maar dan meer met de hoofdletters, dus het lijkt mij dat er iets niet goed is met het toetsenbord. Ik heb inmiddels een mailtje verstuurd naar Logitech, maar nog geen antwoord ontvangen, helaas. |:(

Is er al iemand die iets weet een oplossing, want het lijkt mij als het toetsenbord het doet een Super ding. ;)

• OCTiMod
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22:59
Heeft er iemand inmiddels al een andwoord gehad van Logitech?

Ik heb ook pas dit toetsenbord en gebruik dien in combinatie met m'n MX1000 muis.. dus ik dacht dat die problemen gaf.. maar na wat Googelen is dit een bekend probleem...
Verder vind ik het een lekker toetsenbord.. erg jammer van Logitech als dit niet met software of firmware updatje op te lossen is.
Pagina: 1