Onder configuratiescherm in XP pro met sp2 vinden we interneteigenschappen, als ik daarop klik en kijk bij lettertype kan je daar normaal instellen dat je op pagina's waar IE het lettertype niet voor ondersteund bv latin based wilt hebben. Bij mij staat er cyrillic en dat kan ik niet wijzigen d.w.z. kan het wel wijzigen maar instellingen worden niet vastgehouden en springt terug op cyrillic. Hierdoor krijg ik op pagina's waar accenten of euroteken gebruikt wordt cyrillische tekens. Twee vragen weet iemand hoe dit te verhelpen is? Weet iemand toevallig waar deze instellingen in het register zitten zodat ik het daar handmatig kan aanpassen? Thanks.
Zit je in een domein? Misschien een policy die het wijzigen verbiedt?
Welke taal Windows hebben we het over? Al eens goed gescand op spyware en virussen?
Welke taal Windows hebben we het over? Al eens goed gescand op spyware en virussen?
Het is windows xp pro NL inclusief sp2, virus etc lijkt me sterk is een verse install twee dagen oud.
Maar heb je dit al 100 % uitgesloten? Een virus heb je zo....Verwijderd schreef op zaterdag 04 december 2004 @ 21:33:
Het is windows xp pro NL inclusief sp2, virus etc lijkt me sterk is een verse install twee dagen oud.