Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• GrittyKitty
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20-12-2021

GrittyKitty

Happy-Happy Joy-Joy

Topicstarter
Ben van plan om binnenkort een PDA te kopen. Dus gaa effe kijken hier en daar. Gebruikt zal worden voor: agenda, taken, contactpersonen, notitie, GPS, en misschien ook internetten en filmpjes kijken.

Na lang & uitgebreid zoeken naar verschillende merken & mogelijkheden kom ik op 2 keuzes:
HP IPAQ 4150 en HP IPAQ rx3715. Aangezien dat bij pdashop.nl beide exact hetzelfde prijs & niet zovel verschill in features zijn, kan ik niet echt kiezen. Het voordeel van de x3715 is dat hij ingebouwd 1.2 MP camera heeft.

Zo ...heb anig advies nodig.

http://www.pdashop.nl/ver...=showcompare&Uitgebreid=Y

Cigarette + Coffee = Breakfast of champion

Verwijderd

Het is denk ik een persoonlijke keus. Ga je gebruik maken van de camera?
Wat wel opvalt bij de vergelijking is dat de rx3715 een langere duur van de batterij heeft. Dat lijkt me toch wel een voordeel. Verder heeft hij een nieuwere OS (de second edition van wm2003) Met die os kan je ook het beeld roteren. Dat kan een voordeel zijn bij bijv. internetten, omdat je breder beeld hebt. Dan heel persoonlijk vind ik de rx3715 er gewoon mooier uitzien, maarja, dat moet je natuurlijk zelf beslissen.

• MaDLiVe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08:14

MaDLiVe

.-Observer-.

De rx3715 is gewoon iets nieuwer. Bovendien heeft hij een samsung cpu die duidelijk zuiniger is dan de xscale die de 4150 heeft. Een groot voordeel. De 3715 ligt ook lekkerder in de hand vind ik. Een duidelijke winnaar :)

Wat zie jij als voordelen/ nadelen t.o.v. beide modellen?

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

• GrittyKitty
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20-12-2021

GrittyKitty

Happy-Happy Joy-Joy

Topicstarter
voordeel van 4195 is dat hij lichter & dunner is.
En hij is ook gericht voor prof. gebruiker .
Nadeel: oude OS (gen tilt), lagere batterijduur, geen camera ingebouwd.

Denk zelf dat ik ook de rx3175 gaat kopen.
Wat ik vrees dat deze gericht voor de meeste consumenten, en daarbij de extra functie (zoal multimedia e.d) die ik niet nodig vindt. Aangezien dat ik in de bouw/ architectuur werk, wel handy na de projectteam bespreking wat voortgang van de project (foto) opnemt met de pda.

thx..voor alle antwoorden

Cigarette + Coffee = Breakfast of champion

• jpvk007
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 27-11 20:12
pocketpc noodzakelijk? je kan ook gaan voor palm os.
voordeel van palmos is dat er meer gratis software en utilities voor te vinden zijn. tevens bestaat er ook een tomtom voor palmOS. dus dat mga geen belemering meer zijn.
heb zelf tungsten t5, zelfde prijsklasse en vergelijkbare functies met 4150 (geen camera, z72 wel) en een snelle processor. tevens een scherm van 480x320 ipv 320x240. calender ed. kunnen ze beiden even goed. zoek maar eens op t forum naar een vergelijking tussen palmOS5 en PPC2k3