Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[bug]opmaakwerkbalk + smileys doen niets

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

• chickn
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 27-11-2024
Altijd als ik een bericht wil posten krijg ik onder in m'n Internet Explorer te zien dat er een fout is op de pagina. Als ik dan met de toolbar een stuk tekst bold wil maken ofzo, dan kan ik klikken wat ik wil, maar hij maakt niets dik. Uiteindelijk moet ik dus zelf alles tikken.
Dat heb ik ook als ik op een smiley klik, dan moet ik 'm uiteindelijk ook zelf tikken.

Ik heb als enige beveiligingsprogramma nu op m'n computer Ad Aware Profesional met AdWatch. Geen Norton of iets dergelijks, dus daar kan 't volgens mij niet aan liggen.

Dit alles is sinds de nieuwe layout er is gekomen, kan ik door een instelling te veranderen het verbeteren?? :?

Verwijderd

Altijd als ik een bericht wil posten krijg ik onder in m'n Internet Explorer te zien dat er een fout is op de pagina
Misschien wel zo handig om die foutmelding hier te posten (dergelijke errors heb ik meestal als ik benodigde JavaScripts mis) ;)

• chickn
Hm.. dan ga ik idd maar eens kijken naar iets als een JavaScript :P

Na windows re-install niet meer daar aan gedacht.. :) ThnQ voor de tip, ff kijken of 't gaat werken :)

Verwijderd

Het werkt iets anders als je (misschien) denkt. Misschien zit ik er helemaal naast, maar ik ga het lekker toch zeggen :P
Heb je wel een stuk tekst geselecteerd en toen op een knopje gedrukt zoals 'bold' ? :P

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

welk OS? winXP met SP2 wellicht?
Heb je het ook met een andere browser zoals Firefox?

Intentionally left blank

• SyphOn
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:54
Verwijderd schreef op zaterdag 04 december 2004 @ 19:55:
Het werkt iets anders als je (misschien) denkt. Misschien zit ik er helemaal naast, maar ik ga het lekker toch zeggen :P
Heb je wel een stuk tekst geselecteerd en toen op een knopje gedrukt zoals 'bold' ? :P
Maakt hier niets uit of ik dat wel of niet doe. Het werkt gewoon hier (Firefox 1.0)

• chickn
crisp schreef op zaterdag 04 december 2004 @ 19:56:
welk OS? winXP met SP2 wellicht?
Heb je het ook met een andere browser zoals Firefox?
winXP zonder SP2..

Zal es kijken.. ik heb nu wel wat spul van java gedownload, hoopte dat dat zou werken (http://www.java.com/en/download/manual.jsp) maar dus niet..

De foutmelding die linksonderin komt te staan in m'n statusbalk is "Fout op de pagina" of "Gereed, met fout op de pagina".

* chickn gaat nu ffies snel FireFox zoeken en downloaden :)

• chickn
Zit nu vanuit FireFox te internetten en vanaf daar lukt 't wel.. :) Zoals jullie iig wel kunnen zien..

Wat zou er dan anders kunnen zijn tussen deze twee browsers??

• JHS
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 05-11 09:42

JHS

Splitting the thaum.

chickn schreef op zaterdag 04 december 2004 @ 20:12:
[...]

De foutmelding die linksonderin komt te staan in m'n statusbalk is "Fout op de pagina" of "Gereed, met fout op de pagina".
Als je daar op dubbelklikt volgt er zover ik weet een uitgebreidere foutmelding :) .

DM!

• chickn
Deze foutmelding krijg ik dus voor de volledigheid: Afbeeldingslocatie: http://picserver.mirror.twistspace.com/img.php?/9365J0LCJX4V/544K55EH716E/JPEG/1102189280//0qp3

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Het lijkt mij dat de j_gfx_193d.js niet geladen wordt of wellicht zelfs geblokkeerd. De topic listing roept eigenlijk maar 2 functies op, namelijk de menu_init() en de banner_init() die beide in dat bestand staan.

Overigens heeft javascript niet te maken met java ;)

[ Voor 12% gewijzigd door crisp op 05-12-2004 18:13 ]

Intentionally left blank

• chickn
Ok.. dat vond ik wel 'n logische benadering, maar nee dus :) Wat moet ik er aan veranderen dat 't wel gaat werken? En hoe kwam 't dan dat ie 't eerst wel deed?

En wat kan ik met de kennis dat "j_gfx_193d.js" niet werkt o.i.d.?

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

I dunno, maar het is iets op jouw PC wat het inladen van die js-file in internet explorer tegenhoud...

Intentionally left blank

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

clientside probleem

Intentionally left blank

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.