[Gamepads] Lengte draad RumblePad 2

Pagina: 1
Acties:

• SH4D3H
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 04-10 13:25
Hoi luitjes :)

Even een vraagje, op GoT zelf was er niets over te vinden, op google ook niet & zelfs op de logitech site staat het niet :(

Ik moet een keuze gaan maken tussen de draadloze en de 'met draad' versie van de Rumblepad.
Dat kan ik heel goed zelf, ware het niet dat ik graag wil weten hoeveel ruimte de 'met draad' versie me bied, de zonder draad haalt zo'n 30 meter maar zo groot is m'n kamer toch niet ;)

Dus, kan iemand me eventjes vertellen hoe lang het draadje is?

Verwijderd

Logitech Wingman RumblePad = 1 meter 70

en losse verlengkabels voor USB kun je gewoon gebruiken en heb je niet het nadeel van het batterijverbruik of dat ze ineens midden in je spel op zijn ;)

• SH4D3H
Ruik ik daar een anti-draadloos iemand? ;)
Zit er ook een draadje aan je afstandsbediening :+

Edit: Volgens mij zijn die verlengkabels nog duurder dan de meerprijs naar draadloos :?

[ Voor 33% gewijzigd door SH4D3H op 04-12-2004 17:51 ]

Verwijderd

Draadloos is oneindig fijner, geloof me. Veel gemakkelijker in gebruik dan met kabel, ik heb zelf een tijd geleden een draadlozexbox controller gehaald en daar heb ik veel plezier van. Het lijkt weinig zo`n draadje eraan, maar het zit toch altijd in de weg

• SH4D3H
Geen last van de batterijen?
Of storingen?

Verwijderd

Zit er ook een draadje aan je afstandsbediening :+
Die werkt met infrarood, is veel zuiniger, heeft geen rumble, hoef ik geen meerdere moeilijke handelingen mee te verrichten voor lange tijd etc. Kortom, onvergelijkbaar met iets wat je zo ergonomisch mogelijk wilt hebben voor jouw situatie :)
Edit: Volgens mij zijn die verlengkabels nog duurder dan de meerprijs naar draadloos :?
Ik weet niet waar jij je kabels haalt, maar ik zie ze voor € 0,343 per meter in uiteenlopende lengtes ;)
Geen last van de batterijen?
Gewicht en de extra bult zijn imo niet echt handig.
Of storingen?
Ik kan de muis/tobo van de bovenburen hier ontvangen, maar echt last heb ik er niet van.
SH4D3H schreef op zaterdag 04 december 2004 @ 17:50:
Ruik ik daar een anti-draadloos iemand? ;)
Betrapt :+
Misschien dat je daarom maar beter kunt afgaan op een draadloos-guru als draadloos echt een must is :)

• SH4D3H
offtopic:
Wat doe jij zo vroeg op op 'n zondag? :+

En tjsa, ik ben er nog niet helemaal uit, ik heb nog een extra meter ongeveer nodig iig.
Maarja dan heb ik wel weer een hele bos draad :|

Ennuh, zouden er ook 2 dezelfde draadlozen naast elkaar werken?
Zelfde frequentie enzo?

Verwijderd

last van storingen heb je niet met een draadloos apparaat, tenzij je de magnetron open naast je computer kast zet of je rumble pad erin legt.
2 apparaten op dezelfde frequentie werkt jammer genoeg niet. Gelukkig werken de meeste moderne apparatuur op verschillende frequenties zodat je van dat soort storingen niet zoveel last hebt.

Edit: als je zeker geen last van storingen wilt hebben, behang dan je muur met alu-folie, heb je gelijk ook een mooie glimmende kamer. :P

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 05-12-2004 11:41 ]

• SH4D3H
LOL!
Dus het is niet mogelijk om met 2 draadloze RumblePads te spelen?
Volgens Logitech werken ze op 2.4 GHz, maar dat wil dan niet?

• SH4D3H
Zeg 'ns euss, heb jij dan helemaal geen last van die kabels?
Achja, morgen ff bij de winkel kijken, scheelt wel 'n boel pingels ;)

Verwijderd

Ik heb een verlaagd plafond en je wil niet weten hoeveel kabels er al liggen :D

Verwijderd

SH4D3H schreef op zondag 05 december 2004 @ 11:44:
LOL!
Dus het is niet mogelijk om met 2 draadloze RumblePads te spelen?
Volgens Logitech werken ze op 2.4 GHz, maar dat wil dan niet?
2 rumble pads cordless hier en ze werken allebei prima samen, Fifa 2005, Sonic Heroes,
werken prima met 2 players :-0
Pagina: 1