Welk soort printer hebben we het over? welke driver hiervoor? Welke versie van Windows? Indien XP heb je service pack 2 al geinstalleerd?
HP 5150, driver vanaf cd maar met de vorige printer (een HP deskjet 690C) werkte het ook al niet, windows 98 1e editie (nee geen zin om te upgraden)...sanfranjake schreef op zondag 05 december 2004 @ 01:27:
Welk soort printer hebben we het over? welke driver hiervoor? Welke versie van Windows? Indien XP heb je service pack 2 al geinstalleerd?
Verwijderd
ben je erg gehecht aan (f)outlook express? nee! Mooi. kan je overstappen op outlook. zou je dat kunnen testen.
ben gisteren overgestapt op Eudora maar ook daar krijg ik een error... printen vanuit IE en vanuit andere applicaties gaan zonder problemen...Verwijderd schreef op zondag 05 december 2004 @ 13:01:
ben je erg gehecht aan (f)outlook express? nee! Mooi. kan je overstappen op outlook. zou je dat kunnen testen.
Pech.miel schreef op zondag 05 december 2004 @ 12:53:
windows 98 1e editie (nee geen zin om te upgraden)...
Dan heb je namelijk geen gratis ondersteuning meer
http://support.microsoft.com/gp/lifewin
Ga ik je ook niet vertellen dat de error die je krijgt een IE-6 errror is (en daar krijg je OE bij meegeleverd) omdat het om de preview functie gaat van IE.
En dat je met Add/Remove software > IE6 > repair óók onder 98Gold (build 4.10.1998) je IE kan repareren.
Of zelfs helemaal terug naar je originele config met *shudder* IE4.
[ Voor 7% gewijzigd door alt-92 op 07-12-2004 07:53 ]
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
maar waarom werkt het printen vanuit IE dan juist wel??BackSlash32 schreef op dinsdag 07 december 2004 @ 07:48:
[...]
Pech.
Dan heb je namelijk geen gratis ondersteuning meer
http://support.microsoft.com/gp/lifewin
Ga ik je ook niet vertellen dat de error die je krijgt een IE-6 errror is (en daar krijg je OE bij meegeleverd) omdat het om de preview functie gaat van IE.
En dat je met Add/Remove software > IE6 > repair óók onder 98Gold (build 4.10.1998) je IE kan repareren.
Of zelfs helemaal terug naar je originele config met *shudder* IE4.
dus IE6 verwijderen en opnieuw installeren zou moeten werken??
zou dat ook verklaren waarom de pc vastloopt als je in OE een word attachment opent?
Verwijderd
A hum. Waarom hou je vast aan 2 antieke programma's? Gebruik gewoon een verse installatie van het geweldige win98 en (f)outlook express. doet alles het weer..........
omdat de pc niet echt sneller aan kan en nu buiten deze problemen prima functioneert... daarnaast is het de "thuis"pc en woon ik zelf niet meer thuis..... de pc kan ook niet echt gemist worden...Verwijderd schreef op maandag 13 december 2004 @ 23:00:
A hum. Waarom hou je vast aan 2 antieke programma's? Gebruik gewoon een verse installatie van het geweldige win98 en (f)outlook express. doet alles het weer..........
Verwijderd
Dit schrijf ik ook niet. Wel kun je windows 98 opnieuw installeren en dan zal het hele zwikje het weer wel doen. Voordeel:miel schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 07:43:
[...]
omdat de pc niet echt sneller aan kan en nu buiten deze problemen prima functioneert... daarnaast is het de "thuis"pc en woon ik zelf niet meer thuis..... de pc kan ook niet echt gemist worden...
Je hebt geen vervuiling meer in je profielen, windows draait weer én outlook express doet gewoon weer zijn werk.
Er zijn al meerdere oplossingen aangeboden maar als je vast wilt houden aan jouw manier van oplossen dan zul je het zelf moeten doen......
om win 98 opnieuw te isntalleren dan moet ik de hele zooi toch juist formatteren of niet??? en dat wil ik nu net niet... maar goed, ik verzin wel iets!
Pagina: 1