CD's branden die in de auto afspeelbaar zijn

Pagina: 1
Acties:
  • 135 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Jimmie
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 24-08 22:16
We hebben een Lancia Lybra met een Bosch audio systeem nu is het probleem dat die geen gebrande cd'tjes accepteert.

Wat wel werkt is met Clone CD een originele CD kopieren (hele tijd geleden is getest). Alleen de CD wisselaar zit in de kofferbak en daar kunnen maar 5 CD's in en dus zou ik zelf een CD'tje samen willen stellen.

Maar hoe brand ik een CD zodat de cd wisselaar 'm niet pakt als 'illegaal'. Clone CD lukte het iig wel.

Verwijderd

andere cd-wisselaar kopen :+

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Probeer eens andere media, dat wil ook wel eens lukken.
Maar als het met clone cd wel lukt, waarom dan niet daarmee die dingen fikken?

• freddifish
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 29-01 09:15

freddifish

schnappi !

waarschijnlijk accepteert hij wel CD's die zijn afgesloten, maar geen multi sessie of open cd's
Clonecd sluit altijd de cd helemaal af nl.
vink 'finalize cd' eens aan (in nero heet dat iig zo)

'people say I'm a drinker, but I'm sober half the time' - Mick Jagger | mail: freddifish_AT_gmx.net

• Jimmie
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 24-08 22:16
Met Clone CD kan je toch niks zelfs samenstellen? Dat was mijn bedoeling namelijk.

En de CD's waren 'finalized'. Ik ga is proberen om bij Nero gewoon al die vakjes in te vullen van producer en weet ik veel wat, mediacode enz... misschien pakt ie 'm dan :)

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

sdk schreef op zaterdag 04 december 2004 @ 17:32:
Met Clone CD kan je toch niks zelfs samenstellen? Dat was mijn bedoeling namelijk.

En de CD's waren 'finalized'. Ik ga is proberen om bij Nero gewoon al die vakjes in te vullen van producer en weet ik veel wat, mediacode enz... misschien pakt ie 'm dan :)
Maak je in nero een mooie cd die je wilt hebben, brand je als image (.nrg) vervolgens mount je die met deamon tools en die cd clone je met clonecd :)

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 16:03
Probeer eens een andere merk CDR's?

Ik had "vroeger" ook problemen met audiocds op mn cdspeler (die inmiddels dood is). Philips media ging goed bv, maar hij was vrij kieskeurig.

Omzeilen van het probleem: een (mp3) discman aansluiten op een line-in of via een FM transmitter (iets mindere kwaliteit geluid) gebruiken. Kun je meteen met 1 cd af ipv een wisselaar ;)

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Ik zou inderdaad eens andere media proberen (Sony's doen het bij mij vaak erg goed) en controleren of de instellingen van je brand programma wel in orde zijn zoals hierboven beschreven. Wat vroeger nog wel eens wou helpen was op een lagere snelheid branden, maar weet niet of dat met de branders en media van tegenwoordig nog zin heeft.

Verwijderd

Terw_Dan schreef op zaterdag 04 december 2004 @ 18:27:
[...]

Maak je in nero een mooie cd die je wilt hebben, brand je als image (.nrg) vervolgens mount je die met deamon tools en die cd clone je met clonecd :)
Mja zat ik ook aan te denken, gewoon die CDtjes branden en dan met CloneCD kopiëren.

Klink heel erg omslachtig |:(

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Verwijderd schreef op zaterdag 04 december 2004 @ 20:14:
[...]

Mja zat ik ook aan te denken, gewoon die CDtjes branden en dan met CloneCD kopiëren.

Nouja, ik zou ze dus niet branden, maar gewoon als image mounten, net zo makkelijk :)

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 04 december 2004 @ 20:14:
[...]

Als je cd-speler die cd's niet accepteert, zal hij een exacte kopie met CloneCD ook niet accepteren (zelfde merk cd's e.d. geeft dan toch precies hetzelfde resultaat?).

@sdk

Misschien kun je er op google iets over vinden.. Gewoon merk etc. invullen. Als er problemen mee kunnen ontstaan zijn er vast meer consumenten met het zelfde probleem ;).

Succes
Pagina: 1