Toon posts:

xfx 6800 ultra met nv silencer 5?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb hier een xfx6800ultra kaart en ook een nv silencer 5 besteld. Nou wil ik deze gaan installeren maar het brede 2 slots bracket? blokkeert de flow :( Kan dit bracket vervangen worden of moet ik mijn silencer gaan verkopen?

xfx 6800 ultra
nv silencer 5

• CaDje
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 06-02 11:07

CaDje

Framedrops for life

ik snap niet helemaal wat je bedoeld. Past ie niet meer in je kast ofzo ?

Verwijderd

Topicstarter
nee, de vidkaart heeft zo'n dual slot bracket waarmee je hem aan de kast vastmaakt. weet niet hoe da heet 8)7 maar dat ding blokkeert de silencer waardoor hij niet erop past :( en nou wou k graag weten hoe je dat oploste..
Had gezocht op google en Got maar nix gevonde.

• dinkelover
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 08-02 20:46
Denk dat dat niets wordt nee.... wat je zou kunnen doen is van papier of karton een soort kanaaltje maken naar het derde slot... aangezien er bij mijn LE nog wel wat ruimte zat. Anders moet je gewoon het tweede stuk eraf "zagen" of gaten erin boren >:) Succes!!

pepernooot

Verwijderd

Topicstarter
uhm.........ga ik maar eens dremele :P tnx for help.

• Thandor
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08:30

Thandor

SilverStreak

Als je gaat dremelen ben je wel de garantie kwijt. Je zou eerder kunnen overwegen om het hele plaatje er netjes af te schroeven.

Misschien dat je ergens anders een vervanging kunt kopen (of zelf maken) die netjes om de connectoren past :).

Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.

• Exigence
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08-02 10:54

Exigence

dnkroz

Als je dan toch gaat dremelen kun je het beste het goedkoopste ding dremelen lijkt me. Dus ik zou op de plaats aar de NV Silencer bij het slotplaatje uitkomt een stukje van de bovenkant van de NV Silencer wegslijpen, zodat de lucht naar onderen wegkan. Je houdt dan wel de warme lucht in je kast, maar dat kun je dan wel weer op een andere manier oplossen, en je kunt je kaart iig nog fatsoenlijk RMA-en.

Verwijderd

Topicstarter
tis al gefixt :) heb van ut dual slotje een single gemaakt........nou geen RMA meer maar warme lucht kan wel weg naar buiten. idle is kaartje nou koeler en stressed ook :) word niet eens zo heel veel warmer. >:) nou kijken hoever k kan overclocken

• SH4D3H
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 04-10-2025
Lol garantie van kaartje van €500 (+) euro boeit toch niemand :+

Verwijderd

Topicstarter
haha, hij overleeft ut wel (hoop ik :P )

• Lefty_38
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 25-11-2024
Als jeje stock cooler eraf haald ben jeje gerantie toch ook al kwijt?

Q6600 | 4GB | 24" Dell 2407-HC | Logitech Z-5500 | iPhone 4

Verwijderd

een tweaker zet z'n koeler er gewoon weer op :)

• NomadTitan
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 05-02 23:20
ik zou de NV silencer terug sturen en je geld terug vragen , daarna andere koeling kopen die er wel op past...

• Vandread
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 04-02 11:46
NomadTitan schreef op zondag 05 december 2004 @ 20:02:
ik zou de NV silencer terug sturen en je geld terug vragen , daarna andere koeling kopen die er wel op past...
Verwijderd schreef op zaterdag 04 december 2004 @ 20:45:
tis al gefixt :) heb van ut dual slotje een single gemaakt........nou geen RMA meer maar warme lucht kan wel weg naar buiten. idle is kaartje nou koeler en stressed ook :) word niet eens zo heel veel warmer. >:) nou kijken hoever k kan overclocken
tikkeltje traag van begrip? snap het nog niet helemaal maar volgens mij heeft ie wel de vreemdste manier gekozen...

• KillaZ
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09:01
vind het zo en zo knap dat hij één van de beste kaarten te koop wilt gaan klokken voor een miniem verschil 8)7

K to the KillaZ

• bigfoot1942
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online
KillaZ schreef op zondag 05 december 2004 @ 21:05:
vind het zo en zo knap dat hij één van de beste kaarten te koop wilt gaan klokken voor een miniem verschil 8)7
hoezo? daar ben je toch tweaker voor?
bovendien is zelfs de snelste kaart niet snel genoeg :Y)

Verwijderd

}) The Need for Speed }), en daarbij komt dat een 6800Ultra niet de snelste is :+

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 05-12-2004 21:08 ]

• FDMK
  • Laatst online: 07:15
het is inderdaad een tikkeltje zinloos/doelloos. |:(

had ik maar een ultra

Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.

• J0J0
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 24-10-2025
Verwijderd schreef op zondag 05 december 2004 @ 21:08:
[...]

}) The Need for Speed }), en daarbij komt dat een 6800Ultra niet de snelste is :+
Die :z kaart van jouw wil je zeggen? Muhahaha in een paar spellen ja.
Geldt ook voor die 6800ultra...maja als jij steeds met 8)7 drivers wil zitten pielen en mindere koeling. (6800Ref scheelt vrijwel niks met nv5) dan be my guest!

LoL.. achjah daar dacht ik niet aan.
Ik zag die opmerking kijk naar je specs en dacht... weer zo'n opschepper :P ;)
Nou ik heb een ati 9600Pro gehad en een aantal Nvidia's. Het gevoel dat ik bij nvidia had was toch altijd wat beter.

Owww lol je hebt dus geen XT PE... zet daar dan dat je een Pro Vivo @ XT PE hebt :P
Btw.. je tweede pc :| als ik al zie wat je in je eerste hebt zitten 8)7

[ Voor 37% gewijzigd door J0J0 op 05-12-2004 21:42 ]

specs

Verwijderd

Ik heb zelf ook een Arctic Silencer op m'n kaart, en met niet de snelste bedoelde ik dat de 6800 Ultra SLI sneller was ;) . 6800Ultra en X800XT PE verschillen inderdaad niet veel van elkaar.
Met de drivers van Ati is helemaal niks mis, liever 1 grote update per maand. Dan 20 driver updates in dezelfde tijd.

Ik heb zelf een nVidia in m'n tweede pc zitten 8)7 , XFX 6800LE 16p/6vp. Ben niet zo'n fanboy, was gewoon dat ik destijds goedkoop een Pro Vivo kon krijgen.

2de is minder High-End.
XP2500+@3200+
Asus A7N8X-X
512MB PC3200
XFX 6800LE 16p/6vp

Speelt m'n broertje op ;)

[ Voor 61% gewijzigd door Verwijderd op 05-12-2004 21:53 ]

• DJ_Squtshi
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 05-02 22:56

DJ_Squtshi

What do ya say to da DJ?...

spyros schreef op zondag 05 december 2004 @ 21:11:
[...]

het is inderdaad een tikkeltje zinloos/doelloos. |:(

had ik maar een ultra
Jij bent hier ook doelloos bezig , wat doe je eigenlijk op GOT(WEAKERS)?

Als je het er niet mee eens bent dat hij het beste uit zijn systeem wil halen kun je dat hier beter voor jezelf laten.

Als ik een xfx had zou ik ook meteen dat plaatje er af schroeven en met de decoupeer zaag bewerken maar gelukkig hoefde dat niet om de silencer op me 6800gt van club 3d te plaatsen.
De gpu temp was stressed 23 graden naar beneden (gestressed met rthdribl) en met me nieuwe chieftec kast nog eens 7 graden naar beneden op 7 Volt door direct lucht van buiten aan de silencer te voorzien( .

[ Voor 33% gewijzigd door DJ_Squtshi op 06-12-2004 18:32 ]

Specs

• FDMK
  • Laatst online: 07:15
DJ_Squtshi schreef op maandag 06 december 2004 @ 18:29:
[...]

Jij bent hier ook doelloos bezig , wat doe je eigenlijk op GOT(WEAKERS)?

Als je het er niet mee eens bent dat hij het beste uit zijn systeem wil halen kun je dat hier beter voor jezelf laten.

Als ik een xfx had zou ik ook meteen dat plaatje er af schroeven en met de decoupeer zaag bewerken maar gelukkig hoefde dat niet om de silencer op me 6800gt van club 3d te plaatsen.
De gpu temp was stressed 23 graden naar beneden (gestressed met rthdribl) en met me nieuwe chieftec kast nog eens 7 graden naar beneden op 7 Volt door direct lucht van buiten aan de silencer te voorzien( .
doe niet zo gefrustreerd joh... }:O
en ik vin het gewoon doelloos om de beste kaart te gaan oc'en

Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.

• DJ_Squtshi
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 05-02 22:56

DJ_Squtshi

What do ya say to da DJ?...

Dan kun je net zo goed wat op fok rond kijken niet hier, het boeit niet of het de snelste is of niet, het is nooit snel genoeg en als je al 100 euro extra betaalt voor die paar extra fps kun je net zo goed gratis nog een paar extra er bij krijgen.

Als je niks boeiends hebt te melden kun je beter maar niks meer posten in deze topic.

Specs

Pagina: 1