Toon posts:

[XP] username:wachtwoord@..

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil inloggen op een site, alleen wil niet elke keer me login&password invullen. Daarom vulde ik altijd: (http://username:wachtwoord@www.domein.nl/) in de adres balk van internet explorer en ik was binnen.
Mijn probleem is nu dat ik ander computer heb en dat het zo niet meer lukt om in te loggen. Kan iemand mij vertellen wat ik aan me IE moet veranderen of waar ik moet zoeken om weer zo te kunnen inloggen?!

Verwijderd

jeps....dit is weer iets nieuws van sp2...

bij google heb ik een reg-filetje gevonden wat dit weer recht(scheef) zet....

mzl

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

XP kan automatisch je inlognaam en wachtwoord onthouden. 2 x klikken en je hebt entree.

ARME AOW’er

Verwijderd

Topicstarter
Guardian Angel schreef op zaterdag 04 december 2004 @ 16:30:
XP kan automatisch je inlognaam en wachtwoord onthouden. 2 x klikken en je hebt entree.
Dat weet ik maar het is niet de bedoeling helaas.

• mjszwo
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Tadaa:
http://support.microsoft....spx?scid=kb;en-us;Q834489
For all users of the program, set the value in the following registry key:
HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main\FeatureControl\FEATURE_HTTP_USERNAME_PASSWORD_DISABLE

[ Voor 60% gewijzigd door mjszwo op 04-12-2004 16:33 ]

• DeMoN
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-03 14:25

DeMoN

Pastafari

Verwijderd schreef op zaterdag 04 december 2004 @ 16:32:
[...]

Dat weet ik maar het is niet de bedoeling helaas.
Dit komt doordat er een lek in IE was die van deze feature gebruik maakte.
Hiermee was het mogelijk de gebruiker te laten denken op een site te zitten terwijl hij eigenlijk op een andere site zat.

Microsoft was vond het het niet waard om dit lek te dichten en heeft ervoor gezorgd dat bij een update van IE deze functie uitgeschakeld zou zijn. Dit is waar jij nu tegenaan loopt.

Je kan d.m.v. een regfix die hier al eerder is genoemd dit weer aan de praat maken, of een andere browser gaan gebruiken die het wel ondersteunt en ook geen last heeft van het veiligheidslek. In dit laatste geval wil ik je Firefox van harte aanraden.

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

• Dim
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09-05 19:58

Dim

Onderaan dit artikel staat hoe je dit moet fixen:

http://support.microsoft....aspx?scid=kb;en-us;834489

My other computer is your windows box.

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Dit is meer iets voor Software Algemeen - vragen over Internet Explorer horen namelijk in Software Algemeen thuis - jouw topic ga ik dan ook even verplaatsen.

Verder - laat dat domme geblaat aub weg. Microsoft heeft een keuze gemaakt in een bepaald traject naar veiligheid toe, en ofdat die keuze nou goed of niet goed is geweest, moeten mensen eens na gaan denken voordat ze gaan blaten dat men te lui was.

Daarnaast mag dat eeuwige FireFox aangeraad ook wel eens afgelopen zijn - de TS zoekt gewoon een oplossing voor zijn vraag.

Windows Operating Systems >> Software Algemeen

Verwijderd

Topicstarter
thanx, mijn probleem is verholpen

[ Voor 99% gewijzigd door Verwijderd op 07-12-2004 02:28 ]

Pagina: 1