Toon posts:

[Half Life 2 installatie] Gebeurt niets als ik op next druk

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Yooo,

Eindelijk half life 2 hehe. Maar installatie doet t niet ofzo :S Alles gaat goed, tot het scherm komt datie zegt:

"Setup has determined that you have DirectX version 9.0b or greater installed on your machine and will not attempt to update it."

Als ik daar op next druk gebeurt er gewoon helemaal niets :S Ik kan niets soortgelijks vinden op GOT. Wat moetik doen?

Alvast bedankt

• Janoz
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14:25

Janoz

Moderator Devschuur®

!litemod

Dat had ik ook. Ik heb het opgelost door terug te gaan naar het scherm waar je kon kiezen wat je ging instaleren, en hier CS uitgezet en weer aangezet. Toen ging hij wel verder.

Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'

Verwijderd

Topicstarter
:( Werkt jammergenoeg niet

Verwijderd

Topicstarter
iemand anders nog wat?

Modbreak:Niet kicken binnen 24 uur

[ Voor 52% gewijzigd door Crash op 04-12-2004 23:51 ]

Verwijderd

Topicstarter
schopje

Verwijderd

uninstalleren en opnieuw installeren :| ?

Verwijderd

Topicstarter
jij krijgt van mij de meest nutteloze post van het jaar award :) Het probleem is juist dat ik niet kan installeren ;)

• Grijns
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 05-07 09:16
bekende fout in installatie. het bericht dat de installatie vergeet te melden is dat je niet genoeg diskspace vrij hebt. ruimte vrijmaken op je hardeschijf dus.

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 06 december 2004 @ 11:44:
jij krijgt van mij de meest nutteloze post van het jaar award :) Het probleem is juist dat ik niet kan installeren ;)
goh... :D zal nog eens iemand helpen 8)7

hij installeert toch tot de Dx9? Dx komt altijd nadat je welk game ook hebt geinstalleerd? maar ah... je zoekt het maar uit d:)b

Verwijderd

Topicstarter
hahah maakte maar grapje joh relaxed m8 :) Maar nee, als dat het geval was boeide t me niet zo want dan is t spel tog al geinstalleerd. Het is juist voordat die wilt gaan installeren hehe maar thx voor je moeite :)

en @ grijns, ik zal het nu ff proberen, thx

Verwijderd

Topicstarter
grijns jij bent de man :D thanks dude, werkt nu.

Ze geven miljoenen uit aan een spel en kenne nie eens een degelijke installer bouwen :S
Pagina: 1