Sinds gisteren heb ik een nieuwe Accesspoint gekocht: een WL-500g.
Daar ben ik érg tevreden over en er staat inmiddels firmware versie 9.8.2.1 op.
Maar omdat deze accesspoint usb flashdisks en een printer ondersteunt ben ik van plan om hem boven te zetten waar de printer enz staat.
Ik heb al een accesspoint beneden liggen alleen die heeft niet genoeg bereik door de muren heen. Daarom wil ik deze boven zetten.
Het is dus de bedoeling dat de WL-500g het signaal van de accesspoint beneden ontvangt en dit zelf weer doorzend zodat ik boven ook goed bereik heb. Er is géén mogelijkheid voor kabels en boven moet alles nog steeds wireless zijn behalve dan de printer.
Is zoiets mogelijk?
Enigste wat ik heb gevonden is hybride alleen daar moet je alles mee bekabelen.
Daar ben ik érg tevreden over en er staat inmiddels firmware versie 9.8.2.1 op.
Maar omdat deze accesspoint usb flashdisks en een printer ondersteunt ben ik van plan om hem boven te zetten waar de printer enz staat.
Ik heb al een accesspoint beneden liggen alleen die heeft niet genoeg bereik door de muren heen. Daarom wil ik deze boven zetten.
Het is dus de bedoeling dat de WL-500g het signaal van de accesspoint beneden ontvangt en dit zelf weer doorzend zodat ik boven ook goed bereik heb. Er is géén mogelijkheid voor kabels en boven moet alles nog steeds wireless zijn behalve dan de printer.
Is zoiets mogelijk?
Enigste wat ik heb gevonden is hybride alleen daar moet je alles mee bekabelen.
[ Voor 4% gewijzigd door LED-Maniak op 04-12-2004 14:59 ]
Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.
staat alleen niet meer op hun website?