Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb nu een paar dagen deze telefoon. Op de 1e dag bleek ik ineens geen sms meer te kunnen ontvangen en bij oproepen werd men meteen naar de voicemail geschakeld. Mijn telefoon zweeg daarbij in alle toonaarden. Na het ui- en weer aanzetten was het probleem opgelost. Hetzelfde gebeurde vanochtend, waarbij ik ook zelf niet meer kon bellen (er gebeurde helemaal niks, zelfs geen kiestoon ofzo) Ook nu weer uit- en aangezet, probleem opgelost.
Weet iemand wat dit kan zijn?

Andere vraag: er staat nu Smartphone 2002 op. Hoe kom aan een nieuwere versie en is dat moeilijk te doen?

Graag reactie, alvast bedankt.
Sander

Verwijderd

Wat voor telefoon hebben we het over? :?

• Sharkys
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-10 08:26
Smartphone 200X is een besturingssysteem, dit heeft weinig te maken met het merk/ type. Wat heb je eigenlijk voor telefoon. (ik heb Windows XP op me PC, zegt dit wat over het type?)

• nils7
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 17-11 20:31
Heb je hem pas met abonnement?
Kan zijn dat de provider je nog moet plaatsen ofzo.

Als je je gsm uit/aan zet dan wordt hij opnieuw in het netwerk geplaatst (laatste updates (van de provider, stelt niet veel voor) komen er dan bij) en kan je weer gaan....

Probleem ligt bij je provider niet bij je telefoon tenzij hij dit ook doet met een andere sim.

Ik denk dat het een Motorola MpX200 is.

NIO ET5 | Tesla Model Y LR | iRacing Profiel | To finish first, you first have to finish!

• AvWijk
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-11 14:42
nils7 schreef op zaterdag 04 december 2004 @ 14:29:

Ik denk dat het een Motorola MpX200 is.
Hoezo denk je dat Nils ;) een telefoon met MS Smartphone 2002 kan ook de SPV Classic of SPV e100 zijn. Hier is sowieso geen Windows Mobile 2003 update voor beschikbaar. In principe kun je de telefoon een hard reset geven wat werkt als een soort schone Windows-installatie.

• Jerome!
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 16-10 00:49
AvWijk schreef op zaterdag 04 december 2004 @ 15:00:
[...]

Hoezo denk je dat Nils ;) een telefoon met MS Smartphone 2002 kan ook de SPV Classic of SPV e100 zijn. Hier is sowieso geen Windows Mobile 2003 update voor beschikbaar..
Ook dit is niet waar... kijk maar eens in het grote SPV topic deeltje 6.
Maar wat betreft de TS, je moet echt wat meer info geven over je telefoon, anders kunnen we je echt niet helpen.

• KOICE
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15-11 18:06
Ik heb het zelfde probleem met een MPx200 Windows Mobile 2003. bij mij is de enige oplossing opnieuw starten.
Heb je hem pas met abonnement?
Kan zijn dat de provider je nog moet plaatsen ofzo.

Als je je gsm uit/aan zet dan wordt hij opnieuw in het netwerk geplaatst (laatste updates (van de provider, stelt niet veel voor) komen er dan bij) en kan je weer gaan....

Probleem ligt bij je provider niet bij je telefoon tenzij hij dit ook doet met een andere sim.
Dit denk ik niet, heb namelijk een abonnement wat al 1,5 jaar loopt.

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:15
Het is vast die MPx200, want in dat topic heeft de topicstarter gereageerd.

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 04 december 2004 @ 13:53:
Hallo,

Ik heb nu een paar dagen deze telefoon. Op de 1e dag bleek ik ineens geen sms meer te kunnen ontvangen en bij oproepen werd men meteen naar de voicemail geschakeld. Mijn telefoon zweeg daarbij in alle toonaarden. Na het ui- en weer aanzetten was het probleem opgelost. Hetzelfde gebeurde vanochtend, waarbij ik ook zelf niet meer kon bellen (er gebeurde helemaal niks, zelfs geen kiestoon ofzo) Ook nu weer uit- en aangezet, probleem opgelost.
Weet iemand wat dit kan zijn?

Andere vraag: er staat nu Smartphone 2002 op. Hoe kom aan een nieuwere versie en is dat moeilijk te doen?

Graag reactie, alvast bedankt.
Sander
Ik heb met mijn e100 ook enkele maanden dat probleem gehad dat ik geen sms kon ontvangen maar wel weer als het toestel aan en uit is geweest. Ik heb uiteindelijk een C500 gekocht want het probleem loste niet op. Ja een hard reset helpt voor even maar dan ineens is het weer terug. In het SPV topic deel 6 vind je het terug.
Pagina: 1