The process of preparing programs for a digital computer is especially attractive, not only because it can be economically and scientifically rewarding, but also because it is an aesthetic experience much like composing poetry or music.
Voor de geinteresseerden, de reclame is ook online te bekijken:
http://www.telsell.com/sh...CNT=NL&LAN=NED&MN=PR3252#
http://www.telsell.com/sh...CNT=NL&LAN=NED&MN=PR3252#
zie ook [rml][ Telsell-bash-topic] Greybusters.com toetsenbord[/rml] 
Maar volgens mij is het enige wat ze laten zien en pagina op Tweakers waarop het bestaan van die (
) dingen wordt vermeld, dus imo niet iets ernstigs ofzo, je moet goed opletten om het sowieso te zien. Ik zag het toevallig van de week ook.
Maar volgens mij is het enige wat ze laten zien en pagina op Tweakers waarop het bestaan van die (
Kater? Eerst water, de rest komt later
Is al eerder langsgekomen, echter niet in het publieke gedeelte van GoT, de huiskamer. Hier een reactie van een crewlid:
m-m schreef op donderdag 25 november 2004 @ 14:40:
het was echt niet schokkend, ze zeiden dat het in de pers genoemd was en er kwamen wat namen voorbij waaronder tweakers.net heel vluchtig. Ik zou het eerder als gratis promotie zien dan als misbruik. Ze zeggen ook niet dat het volgens t.net een goed product is ofzo.
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Overigens een erg irritante commercial, maar dat zijn ze bijna allemaal 
Ook vind ik de prijs nogal hoog, 59,95 euro, dan gebruik ik liever mijn saaie grijze toestenbord
Ook vind ik de prijs nogal hoog, 59,95 euro, dan gebruik ik liever mijn saaie grijze toestenbord
Dat is heel persoonlijk natuurlijk. Ik denk zelf dat ze een gat in de markt hebben gevonden, zo net voor sinterklaas. Buiten het feit dat ik er ook geen één zou willen hebben zijn er naar mijn mening genoeg moeders die zoiets voor hun zoon gaan halenP-ter schreef op zaterdag 04 december 2004 @ 13:36:
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Hey verrek, ze hebben echt op de FP gestaan 
Had het artikel niet gevonden. 60 euro... toch wel aan de prijs.
Heb het filmpje online nog eens bekeken. Na de Feijenoord en PSV fans (wat een volk!) 't is inderdaad niet heel schokkend & misschien toch wel een beetje Tnet promo!
Had het artikel niet gevonden. 60 euro... toch wel aan de prijs.
Heb het filmpje online nog eens bekeken. Na de Feijenoord en PSV fans (wat een volk!) 't is inderdaad niet heel schokkend & misschien toch wel een beetje Tnet promo!
The process of preparing programs for a digital computer is especially attractive, not only because it can be economically and scientifically rewarding, but also because it is an aesthetic experience much like composing poetry or music.
Pagina: 1