RAID5 array en Maxtor disk kwijt onder W2k3

Pagina: 1
Acties:

• voort4444
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 22-10-2025
Heb een systeem met een ecs K7s5a mobo(loopt nog op sdram in combi met athlon xp) met daaraan onboard ide 1x cdrom,1x wd 40gb, 1x maxtor diamondmax9 80gb, in pci slot promise fasttrak sx4000 met daaraan 3x80 gb maxtordiamond max9.
Heb eerst winxppro geinstalleerd op de WD(maxtor nog niet op ide aangesloten), ging prima, raidarray werd herkend evenals de data die er op staat.
Daarna w2k3 fresh install op de WD, dit keer met de maxtor aangesloten.
Nu wordt de raidcontroller wel herkend en de maxtor ook, tenminste in devicemanager, maar de gepartionieerde volumes die er op staan zijn niet te vinden in verkenner....een probleem dat ik onder XP pr niet had en ook niet toen ik dit een 6 maanden geleden op een ander mobo, maar zelfde setup kwa schijven probeerde, met w2k3.
Search leverde mij niet zo veel op, zie ik een instelling over het hoofd?

Mako4444

• DeBolle
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22:08

DeBolle

Volgens mij ligt dat anders

Ik denk dat je het volume moet importeren omdat de signature van XP er al op staat.

Specs ...ik doe er niets meer aan.

• voort4444
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 22-10-2025
hele...stomme...domme fout van me...ze werden beiden al herkend in computermanagement zo als ik al zei....
Ik ben er net pas achter dat ik moest ze alleen nog een driveletter toekennen.....zit ik al twee dagen oveheen te kijken en je wil niet weten hoe vaak ik daar geweest ben....alles wordt nu op de manier die ik wil herkend...

Thnx anywayz...

Mako4444

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

mako4444 schreef op zaterdag 04 december 2004 @ 12:35:
Search leverde mij niet zo veel op, zie ik een instelling over het hoofd?
Nee, je ziet de FAQ over het hoofd. Hoe krijg ik verloren gegane data terug? en dan zo'n beetje onderaan kijken.

Ergo: kijk naast de search voortaan ook in o.a. de FAQ van het probleem-gerelateerde subforum ;)