Heb een systeem met een ecs K7s5a mobo(loopt nog op sdram in combi met athlon xp) met daaraan onboard ide 1x cdrom,1x wd 40gb, 1x maxtor diamondmax9 80gb, in pci slot promise fasttrak sx4000 met daaraan 3x80 gb maxtordiamond max9.
Heb eerst winxppro geinstalleerd op de WD(maxtor nog niet op ide aangesloten), ging prima, raidarray werd herkend evenals de data die er op staat.
Daarna w2k3 fresh install op de WD, dit keer met de maxtor aangesloten.
Nu wordt de raidcontroller wel herkend en de maxtor ook, tenminste in devicemanager, maar de gepartionieerde volumes die er op staan zijn niet te vinden in verkenner....een probleem dat ik onder XP pr niet had en ook niet toen ik dit een 6 maanden geleden op een ander mobo, maar zelfde setup kwa schijven probeerde, met w2k3.
Search leverde mij niet zo veel op, zie ik een instelling over het hoofd?
Heb eerst winxppro geinstalleerd op de WD(maxtor nog niet op ide aangesloten), ging prima, raidarray werd herkend evenals de data die er op staat.
Daarna w2k3 fresh install op de WD, dit keer met de maxtor aangesloten.
Nu wordt de raidcontroller wel herkend en de maxtor ook, tenminste in devicemanager, maar de gepartionieerde volumes die er op staan zijn niet te vinden in verkenner....een probleem dat ik onder XP pr niet had en ook niet toen ik dit een 6 maanden geleden op een ander mobo, maar zelfde setup kwa schijven probeerde, met w2k3.
Search leverde mij niet zo veel op, zie ik een instelling over het hoofd?
Mako4444