Top 4 Anti-Stress regels:
1) Doe zo weinig mogelijk of laat het anderen doen.
2) Als je plots zin hebt om te werken, ga dan zitten en wacht tot het over gaat.
3) Als je iemand ziet rusten...help hem!!
4) Doe vandaag niet wat morgen kan.
hoewel mensen die plaatjes van 1920x1080 posten zich eens goed achter de oren moeten krabben...
[ Voor 65% gewijzigd door crisp op 04-12-2004 12:11 ]
Intentionally left blank
leoaq.fm // Jeune Loop
Verwijderd
Dat is iets wat de user agent van die gebruiker dan maar moet uitzoeken, lijkt meleokennis schreef op zaterdag 04 december 2004 @ 12:25:
Of miss. is het überhaupt handiger ze niet in een popup te zetten maar in een nieuw venster/nieuwe tab...dan zweeft er niet een scherm over je browser heen enzo
leoaq.fm // Jeune Loop
Het is een window.open, maar een beetje browser/extension zou dat toch wel af moeten kunnen vangen lijkt me...leokennis schreef op zaterdag 04 december 2004 @ 12:43:
Hoezo? Wat is de code dan als je op een geresized plaatje klikt? Iets met JS of is t gewoon een a href met target?
Intentionally left blank
PSN: DutchTrickle PVoutput
Hij verschaalt je popup echter wel naar je schermgrootte.
Ik heb in Firefox dus alleen de optie om de popup te sluiten en niet om de afbeelding op 100% te zetten. (Of kun je dit wijzigen in Firefox?)
Top 4 Anti-Stress regels:
1) Doe zo weinig mogelijk of laat het anderen doen.
2) Als je plots zin hebt om te werken, ga dan zitten en wacht tot het over gaat.
3) Als je iemand ziet rusten...help hem!!
4) Doe vandaag niet wat morgen kan.
Dat is een plaatje dat breeder is dan 1280, maar er komen geen scrollbalken horizontaal, wel verticaal. Maar nu zie je dus maar de helft van het plaatje als je er op klikt
Bugje
Pong is probably the best designed shooter in the world.
It's the only one that is made so that if you camp, you die.
Ik heb een desktop van 1920x1200?crisp schreef op zaterdag 04 december 2004 @ 12:10:
daar was ik al mee bezig
hoewel mensen die plaatjes van 1920x1080 posten zich eens goed achter de oren moeten krabben...
Verwijderd
Ja, maar dan post je waarschijnlijk previewplaatjes van 575x359 om je medeforummers niet op te zadelen met onnodige bandbreedte vernaggeling
Dit topic is gesloten.
![]()