Ik heb een nieuwe Maxtor 6B200M0 (sata) harddisk gekocht en heb problemen met het installeren. De schijf word wel in de BIOS gezien en ook onder Windows XP. Alleen het vreemde is dat iedere keer bij het opstarten er gezocht word naar een IDE-kanaal. Dit duurt even en ik krijg dan de foutmelding:
Deze hardware kan niet worden geinstalleerd..
HD icoon IDE kanaal
Er is een fout opgetreden tijdens het installeren van het apparaat
Het stuurprogramma is niet voor dit systeem ontworpen.
Op tweakers.net en andere forums kon ik niks vinden. Het RAID programma installeren was ook geen succes ipv met hardware die incompatible is. Wel krijg ik met MAXBLAST een melding dat de controller waar de SATA aan hangt een "unknown controller'' is dus dat zal het probleem zijn. Ik kreeg wel een tip om XP opnieuw te installeren maar dat wou ik maar als laatste houden....
Wie weet er raad...?
Het moederbord is een Asus p4p800 met een ICH5R chipset.
Deze hardware kan niet worden geinstalleerd..
HD icoon IDE kanaal
Er is een fout opgetreden tijdens het installeren van het apparaat
Het stuurprogramma is niet voor dit systeem ontworpen.
Op tweakers.net en andere forums kon ik niks vinden. Het RAID programma installeren was ook geen succes ipv met hardware die incompatible is. Wel krijg ik met MAXBLAST een melding dat de controller waar de SATA aan hangt een "unknown controller'' is dus dat zal het probleem zijn. Ik kreeg wel een tip om XP opnieuw te installeren maar dat wou ik maar als laatste houden....
Wie weet er raad...?
Het moederbord is een Asus p4p800 met een ICH5R chipset.