Toon posts:

Win2000 machine op NT4 netwerk...

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb onlangs op mijn werk de eerste Win2000 machine geprobeerd te koppelen aan het bestaande NT4.0 netwerk.

Op zich werkt het wel (de inlog met wachtwoord) maar het beleid, de lidmaatschappen van groepen (en daarbij behorende rechten en homedrive mapping) gaan helemaal fout.

Iemand enig idee waar dit in kan zitten?
Win95 - NT werkt Ok (voor zover mogelijk), NT - NT werkt ook prima.

Alvast bedankt.

Verwijderd

Topicstarter
Is mijn vraag niet duidelijk genoeg?

• teigetjuh
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Ik weet niet wat er allemaal fout gaat, maar normale policies gaan goed, alleen group/user afhankelijke startmenu's gaan fout omdat je hele profile dir ergens anders staat. Hij heet onder win2k documents and setting, in je root staat ie.

Verwijderd

Topicstarter
... alleen group/user afhankelijke startmenu's gaan fout omdat je hele profile dir ergens anders staat. ...
Okee. Maar dat is dus niet de bedoeling... deze moet gewoon gevuld worden door NT. Alle koppelingen, iconen e.d. zijn user-afhankelijk... èn ik heb geen zin om voortaan deze allemaal handmatig aan te gaan maken...
Suggesties hoe ik de profile dir toch kan vullen vanuit het opstartprofiel?

Verwijderd

Je hebt'r niks mee te maken met die documents/settings map van W2K. Daar slaat-ie de lokale profielen op (hij haalt ze dus van't netwerk en zet ze lokaal, gebruikt die, bij uitloggen kopieert-ie ze weer terug)
Ik draai hier w2k ingelogd op een NT4-server en dat werkt probleemloos. Probleem zal ergens anders zitten. Waar weet ik helaas niet..