Damned, waarom maken ze dan ook die fucking client van DNetc zo ongelooflijk user-unfriendly.
Mijn neeft runt samen met nog wat lui een Grafisch Vormgevings bedrijf en daar staan dus allemaal van die ruige G3 en veel G4 Macs. Veel van die G4's zijn zelfs dual processor.
Nu heb ik deze topic al eens eerder gepost maar helaas geen reply. Ik wilde er nl achter komen hoe je de settings van een koe snel en gemakkelijk instelt.
Zoals onder windows: Je mikt de ini file in de directory en klaar is kees, hoe doe ik dat nou met een Mac?????
Ik kreeg nl na het opsturen van mijn koetje
+ ini file volgende meeltje van mijn neef:
Kan iemand mij duidelijk maken hoe je nou in 1 keer, zonder zelf al die ongein te moeten instellen, een Dnetc client op een Mac configt?
Alvast bedankt.
Mijn neeft runt samen met nog wat lui een Grafisch Vormgevings bedrijf en daar staan dus allemaal van die ruige G3 en veel G4 Macs. Veel van die G4's zijn zelfs dual processor.
Nu heb ik deze topic al eens eerder gepost maar helaas geen reply. Ik wilde er nl achter komen hoe je de settings van een koe snel en gemakkelijk instelt.
Zoals onder windows: Je mikt de ini file in de directory en klaar is kees, hoe doe ik dat nou met een Mac?????
Ik kreeg nl na het opsturen van mijn koetje
+ ini file volgende meeltje van mijn neef:
Snapje?? Dit is zo fucking jammer, want die macs halen gewoon erg brute waarden, ik hoopte hem een beetje aan te steken met het Stats gebeuren enzo maar zoals het nu lijkt, forget it...Ik heb gisteravond even jouw software geprobeerd. Ik snapte geen bal van de preferences die ingesteld moesten worden. De software heeft een ontzettend stomme user unfriendly interface en je ziet helemaal niet wat er gebeurt (geen leuke grafiekjes, metertjes, bliebjes en blabjes).
Kortom, ik heb het er ook weer heel snel afgepleurd. Ik heb nu seti weer geïnstalleerd. Veel leuker, en je kunt nog aliens vinden ook!
Kan iemand mij duidelijk maken hoe je nou in 1 keer, zonder zelf al die ongein te moeten instellen, een Dnetc client op een Mac configt?
Alvast bedankt.