Voorde laatste keer, DNetc op een Mac

Pagina: 1
Acties:

• Red devil
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 12:28
Damned, waarom maken ze dan ook die fucking client van DNetc zo ongelooflijk user-unfriendly.
Mijn neeft runt samen met nog wat lui een Grafisch Vormgevings bedrijf en daar staan dus allemaal van die ruige G3 en veel G4 Macs. Veel van die G4's zijn zelfs dual processor.

Nu heb ik deze topic al eens eerder gepost maar helaas geen reply. Ik wilde er nl achter komen hoe je de settings van een koe snel en gemakkelijk instelt.

Zoals onder windows: Je mikt de ini file in de directory en klaar is kees, hoe doe ik dat nou met een Mac?????

Ik kreeg nl na het opsturen van mijn koetje
+ ini file volgende meeltje van mijn neef:
Ik heb gisteravond even jouw software geprobeerd. Ik snapte geen bal van de preferences die ingesteld moesten worden. De software heeft een ontzettend stomme user unfriendly interface en je ziet helemaal niet wat er gebeurt (geen leuke grafiekjes, metertjes, bliebjes en blabjes).
Kortom, ik heb het er ook weer heel snel afgepleurd. Ik heb nu seti weer geïnstalleerd. Veel leuker, en je kunt nog aliens vinden ook!
Snapje?? Dit is zo fucking jammer, want die macs halen gewoon erg brute waarden, ik hoopte hem een beetje aan te steken met het Stats gebeuren enzo maar zoals het nu lijkt, forget it...

Kan iemand mij duidelijk maken hoe je nou in 1 keer, zonder zelf al die ongein te moeten instellen, een Dnetc client op een Mac configt?
Alvast bedankt.

Verwijderd

Zoek gewoon ff naar topics hierover zijn er 10-tallen.zoeken op %Mac% in DPC-forum...

bijv.
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/59985

Verwijderd

ja, of niet natuurlijk.....

Als er om bliebjes en blabjes gevraagd wordt?
ehm... :+

ehm...

grafische vormgevers...... vallen die niet op mannen? :)

• Red devil
Op woensdag 03 januari 2001 15:24 schreef happy het volgende:
Zoek gewoon ff naar topics hierover zijn er 10-tallen.zoeken op %Mac% in DPC-forum...

bijv.
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/59985
hehe bedankt hè, dat was dus mijn eigen oude topic, waar ik dus niet zoveel aan heb.

Kijk ik config die dingen niet zelf , dan zou ik er nog wel wat tijd voor nemen, mijn neef draait nu dus al seti en erg veel zin om over te stappen heeft ie niet. Ik wil dat hij in 1 keer zijn mac kan instellen.
Boem pats copy klaar. Zonder de mikmak, en daarna, dan ziet hij hoe leuk alles is en kan hij zelf wat meer prutsen maar ik wil eerst dat alles in 1 keer loopt.

Kan niemand mij daar antwoord op geven>??????

• FReaKaNDeLL
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
kan je niet netzoals onder windows rechtsklikken > configure
dan loop je alle instellingen langs, en als je klaar bent pleur je de goed ingestelde client op alle macs

(k heb zelf geen enkele ervaring met een mac, dus dit is zomaar een IDtje dat in mij opkwam :)
heeft een mac tegenwoordig eigenlijk al wel een rechtseknop? :p)

• anthonov
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09-10-2023
Koele bliepjes en grafiekjes zijn niet koel.
Die vreten onnodig veel cpu tijd. Gaat ten koste van de Graaskracht.

Maar goed. Ik ben dan ook een verstokte linux commandline tikker met typdiploma...

• MarcyDarcy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 23-05 00:26
Geen idee of je heir wat aan hebt maar ik weet wel dat Femme met hetzelfde probleem zat....en volgens mij had ie daar wat op gevonden (dacht ik)

succes........en anders dan ga je toch ff langs en dan installeer je er zelf ff 1?

• raymondw
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11:50
Op woensdag 03 januari 2001 18:06 schreef MarcyDarcy het volgende:
*knip*

succes........en anders dan ga je toch ff langs en dan installeer je er zelf ff 1?
MarcyDarcy heeft wel goeie ideen ;-)

Huppel er ff een keer naar toe doe 1 install op copy die naar alle andere mac's

copy + paste dus Makkelijker kan niet....

to linux or not ,that's my quest... | 5800X | 32GB 3800C15 | X570-Pro | 980 1TB | 7900XTX | PVoutput | Fiets

• Red devil
Op woensdag 03 januari 2001 18:06 schreef MarcyDarcy het volgende:
Geen idee of je heir wat aan hebt maar ik weet wel dat Femme met hetzelfde probleem zat....en volgens mij had ie daar wat op gevonden (dacht ik)
Hmm misschien een ideetje maar Femme reageert toch niet echt meer op zijn meel?
Ja dat zou nog een optie zijn, die hou ik in mijn achterhoofd.

• B-Force
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 12:27
Ermm, werkt de MAC-versie oko niet met ini's of *** 's? Als je de client daarna gewoon overal installeert en dan de ini erverheen goit is t goed toch?

• Red devil
Op woensdag 03 januari 2001 19:35 schreef B-Force het volgende:
Ermm, werkt de MAC-versie oko niet met ini's of *** 's? Als je de client daarna gewoon overal installeert en dan de ini erverheen goit is t goed toch?
Ditis dus precies wat ik zeker moet en wil weten! }:O
Pagina: 1