Toon posts:

Sommige pagina's niet bereikbaar met internet gedeeld.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
We hebben 3 computer's thuis, mijn pc staat altijd aan, de andere 2 soms. De andere 2 computer's hebben internet via mijn PC. Vroeger konden de computer's gewoon elke pagina bezoeken die ze wilden, maar nu kunnen sommige pagina's dan niet bezocht worden, zoals startpagina.nl girotel.nl
etc. en ze kunnen ook niet in-loggen op MSN. Dit is heel vervelend omdat ik dan elke keer als zei op internet willen ik mijn internet moet afsluiten.

Ik heb Casema Wanadoo als internet-provider, alle 3 de PC's hebben XP, geen fire-walls of iets dergelijks aan en vroeger lukte alles wel.

• Osiris
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Hebben de 2 andere PC's jouw PC als DNS ingesteld of hebben ze de DNS-servers van Casema? Als 't eerste het geval is, kan t misschien nut hebben om de DNS-servers van Casema te gebruiken. Dan weet je zeker dat 't niet aan de DNS ligt :)

Verwijderd

Topicstarter
Volgens mij hebben ze helemaal geen DNS of iets dergelijks ingesteld. Maar als ik op een van die 2 PC's ipconfig /all doe zie ik staan bij DNS achtervoegsel Mshome.net ons netwerk dus.

• Osiris
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Nee, 't gaat om de DNS-servers.. Die staan er ook wel ergens :)

Verwijderd

Topicstarter
ik ga even kijken :*)

Verwijderd

Topicstarter
Nee nog steeds niet toegankelijk, ik heb DNS ingevuld, maar het werkt nog steeds niet :'(
Iemand anders Idee?

• eek
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 06-04-2020

eek

@MagickNET

Het zou misschien wel handig zijn als je de ipconfig /all van
alle 3 pc's ff hier post, misschien is er dan iemand die het
ziet.

Skill is when luck becomes a habit.

Pagina: 1