Toon posts:

(cd/dvd writer) Samsung

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vader heeft een aantal weken geleden een Samsung TS-H552B Duallayer DVD +/- RW writer gekocht. In eerste instantie deed ie het goed, maar tot vandaag. Me vader wilde een cd-r branden en zijn hele computer staat vast. ook met NERO herkent ie geen cd. Dus we dachten dat we een kapotte writer hadden gekregen. gelijk teruggegaan naar de winkel en we hebben een nieuwe gekregen ook nu ging het in eerste instantie goed met CD-RW en we probeerde een CD-R en de pc stond weer vast

Heeft iemand ook zulke ervaringen gehad en/of hoe moet ik het oplossen

met vriendelijke groet,

Willemse

• messi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08:31
Ik heb precies hetzelfde!
ik heb al de nieuwe firmware geprobeerd en ga nu stomp recordnow proberen ipv nero

edit:
Heeft ook niet geholpen :(

edit:
Hier een antwoord op mijn mailtje naar samsung:

Geachte heer,

Welke Nero versie gebruikt u. Indien dit Nero versie 5 is, kunnen wij u melden dat deze niet compatibel is met uw drive.
U dient minimaal Nero versie 6 te installeren.
Helaas hebben wij geen ervaring met Stomp Recordnow MAX, en kunnen u daarover dan ook geen melding doen. Het is echter wel raadzaam de maker van dit programma te benaderen met vragen over de compatibiliteit.

Heeft u echter wel al Nero6 geinstalleerd en blijft u toch deze problemen behouden dan raden wij u aan naar de winkel terug te gaan, en de drive ter reparatie aan te bieden. De kans is groot dat de laser dan simpelweg niet in orde is.

Met vriendelijke groeten
Samsung OMS Team

[ Voor 90% gewijzigd door messi op 09-12-2004 12:00 ]

Onze excuses voor het ontbreken van de ondertiteling.