Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Hey gasten!
ik heb dus nu een mooie nokia 5140, en een datakabel ( dku5) en drivers, en dat gaat allemaal goed, behalve de moedem, die krig ik niet aan de praat. apparte driver ervoor wil ik gaan installeren, maar dan komt ie in het scherm waar je een comport moet selecteren, en dan staan er geen comports om te selecteren... wat doe ik hier aan? kan je een extra comport installeren ofzo?
tnx in advance
sjoerd

• hufkes
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 00:56

hufkes

nee, daar staat niet hufter!

al op de site van nokia gekeken?

http://www.nokia.com/nokia/0,,56509,00.html

Onderstaande signature is al >20jr oud ***hoe dan***
---
Het internet is een veelbelovend medium
....dat maar heel weinig van zijn beloftes nakomt.
Wat weg is... raak je nooit meer kwijt :P

Verwijderd

Topicstarter
ja , heb die driver heb ik, maar day werkt dus niet omdat ie dan zegt dat er geen comport is!!

• hufkes
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 00:56

hufkes

nee, daar staat niet hufter!

Dus als je de modem in de telefoon middels je datakabel op je com1 poort op de computer hebt aangesloten en je kiest voor "modem toevoegen", niet detecteren, bladeren naar het uitgepakte mapje van die driver (wel die van via de kabel!) en daar kiest, dan wil hij hem niet installeren?

Of heb je soms helemaal geen compoort in je windows configuratie? staat hij misschien disabled in de bios?

Onderstaande signature is al >20jr oud ***hoe dan***
---
Het internet is een veelbelovend medium
....dat maar heel weinig van zijn beloftes nakomt.
Wat weg is... raak je nooit meer kwijt :P

Verwijderd

Topicstarter
ik heb wel een modem, en die kan ik op comport 1-256 zetten..... maar die comport zie ik ook niet staan in men lijstje met hardware.....
dus ik zal de bios es gaan checken
( tis trouwens een dell inspiron 1100 laptop, met pctel 2304 Wt v.9x mdc modem... als dat iets kan helpen)

Verwijderd

Topicstarter
nou dat was em dus niet. de modem kan wel aan en uitgeschakeld worden in de bios, maar de mogelijkheid een comport in te schakele is er niet. en volgens mij moet et ook een soort van "virtuele" comport zijn, want dat ding hangt natuurlijk via die usb kabel aan men laptoppie....
anyone zome suggestions pleazzzzzzzzz?

Verwijderd

Topicstarter
check, dit is mijn probleem:
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~kbruijn/poort.JPG
Pagina: 1