Beste Gotters,
Ik zit met een vervelend probleem en wellicht kunnen jullie me helpen.
Ik heb twee 80GB HDD`s in RAID0 zodat het wordt gezien als één schijf van 160GB.
Deze heb ik vervolgens opgedeeld in twee partities, een van 5GB (Windows) en de andere partitie (Data) heeft de rest.
Wanneer ik alle mappen van de C: (Windows) schijf selecteer komt daar te staan:
Afbeelding
Maar wanneer ik naar DezeComputer ga staat er:
Afbeelding
Eerst staat er dus 1.79GB in gebruik maar onder DezeComputer staat er 4.8GB in gebruik. Een heel verschil dus!!
Nu heb ik nog maar 80MB vrij op de Windows partitie en dat is erg krapjes.
Kan iemand mij vertellen waar dit aan ligt? Wordt er ongevraagd gelinkt naar de andere (Windows) partitie door bepaalde software? En hoe is dit op te lossen?
Het is dus de bedoeling dat alle Data naar de Data-Partitie gaat en de Windows-Partitie énkel voor Windows (en SP2).
Ik zit met een vervelend probleem en wellicht kunnen jullie me helpen.
Ik heb twee 80GB HDD`s in RAID0 zodat het wordt gezien als één schijf van 160GB.
Deze heb ik vervolgens opgedeeld in twee partities, een van 5GB (Windows) en de andere partitie (Data) heeft de rest.
Wanneer ik alle mappen van de C: (Windows) schijf selecteer komt daar te staan:
Afbeelding
Maar wanneer ik naar DezeComputer ga staat er:
Afbeelding
Eerst staat er dus 1.79GB in gebruik maar onder DezeComputer staat er 4.8GB in gebruik. Een heel verschil dus!!
Nu heb ik nog maar 80MB vrij op de Windows partitie en dat is erg krapjes.
Kan iemand mij vertellen waar dit aan ligt? Wordt er ongevraagd gelinkt naar de andere (Windows) partitie door bepaalde software? En hoe is dit op te lossen?
Het is dus de bedoeling dat alle Data naar de Data-Partitie gaat en de Windows-Partitie énkel voor Windows (en SP2).