Toon posts:

[XP] Wachtwoord bewaren in IE

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Een kennis van mij gaat in IE regelmatig naar een site waar hij een gebruikersnaam en wachtwoord moet invullen. Na het installeren van XP wordt bij gebruik daarvan gevraagd of Windows dit wachtwoord moet bewaren. Je kunt dan bv. kiezen voor 'nee' en tevens voor 'niet meer vragen'. Dat is door die kennis ook zo opgegeven. Het wachtwoord moet dus steeds worden ingevuld.

Ik kan niet vinden hoe dit ongedaan gemaakt moet worden. Ik heb zowel in de Windows Help als op GOT gezocht, maar zie alleen staan wat je moet doen om in te stellen, dat wel of niet een wachtwoord wordt bewaard, maar ik zie niet staan hoe deze instelling veranderd kan worden.

Wie geeft / heeft de oplossing ?

• ReZ1987
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20:44
Instellingen voor AutoAanvullen aanpassen

U kunt AutoAanvullen zodanig configureren dat alleen de informatie die u wenst, wordt opgeslagen en voorgesteld. U kunt kiezen of u AutoAanvullen wilt gebruiken voor webadressen, formulieren en wachtwoorden, of helemaal niet. U kunt ook de geschiedenis voor deze items wissen.

1. Klik in Internet Explorer op Internet-opties in het menu Extra.
2. Klik op de tab Inhoud.
3. Klik onder Persoonlijke gegevens op AutoAanvullen.
4. Schakel de selectievakjes in voor de opties van AutoAanvullen die u wilt gebruiken.
Werkt dit niet? :)

Death Knight Zaebor(80), Warlock Thortur (80) en Druid Galithor (80). Retired.

Verwijderd

Topicstarter
Dit werkt inderdaad. Ik heb het op mijn pc geprobeerd en kan dan (afhankelijk van de instelling bij AutoAanvullen) wel of geen wachtwoorden bewaren.

Ga het morgen bij mijn kennis instellen.

Bedankt.

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
WOS -> SA

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Staat deze er wellicht in 'control userpasswords' onder het tabje advanced bij ?

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters