Omdat ik een nieuwe serverbak heb, leek het mij wel een goed idee om daar een teamspeak server op te laten draaien. Dus ik de server client gedownload en geinstalleerd. Channel name e.d. gemaakt. Maar het probleem is dus dat er niemand buiten mijn netwerk kan connecten. Ik heb poort 8767 geopent op deze manier:

Alleen dan wel UDP
Wat opzich goed zou moeten zijn, want een vriend van mij heeft het ook op deze manier gedaan en daar werkte het gek genoeg wel meteen
Hij geeft trouwens de error:
Als ik zelf connect zie ik mijn interne ip ipv externe ip, volgens mij hoort dat ook niet.

Ik had het daarna op mijn gewone computer geprobeerd en ook daar werkte het niet (was precies hetzelfde). Ook met de firewalls uit.
Wie weet wat hier mis is en wat ik hier aan kan doen?
op de server draait Windows 2003 server en op mijn computer Windows XP Proffessional sp2.

Alleen dan wel UDP
Wat opzich goed zou moeten zijn, want een vriend van mij heeft het ook op deze manier gedaan en daar werkte het gek genoeg wel meteen
Hij geeft trouwens de error:
code:
1
2
| [18:44:32] No reply from server Maybe the server is offline or maybe teamspeak is not running on it. |
Als ik zelf connect zie ik mijn interne ip ipv externe ip, volgens mij hoort dat ook niet.
Ik had het daarna op mijn gewone computer geprobeerd en ook daar werkte het niet (was precies hetzelfde). Ook met de firewalls uit.
Wie weet wat hier mis is en wat ik hier aan kan doen?
op de server draait Windows 2003 server en op mijn computer Windows XP Proffessional sp2.
[ Voor 1% gewijzigd door LifeTecH op 03-12-2004 22:28 . Reden: UDP iets duidelijker aangegeven :) ]