Ik zit met een vraagje wat nu het beste is om te doen.
Hieronder zie je een :
-zilvere Yamaha ap-u70 versterker/geluidskaart (handige usb aansluiting)
-Zwarte Yamaha versterker rx-v592 rds
-cd speler Yamaha cdx-493

Nu zit de cd speler met een tulp in de zwarte versterker (geen optische aansluiting).
Een andere mogelijkheid is om de cdspeler optisch aan te sluiten op de zilvere versterker en dan deze versterker met een tulp op de zwarte versterker.
Het idee erachter is om beter geluid te krijgen maar heeft dit eigenlijk wel enig nut?
Zal de cd speler of zilvere versterker het digitale signaal beter omzetten in analoog?
Hieronder zie je een :
-zilvere Yamaha ap-u70 versterker/geluidskaart (handige usb aansluiting)
-Zwarte Yamaha versterker rx-v592 rds
-cd speler Yamaha cdx-493
Nu zit de cd speler met een tulp in de zwarte versterker (geen optische aansluiting).
Een andere mogelijkheid is om de cdspeler optisch aan te sluiten op de zilvere versterker en dan deze versterker met een tulp op de zwarte versterker.
Het idee erachter is om beter geluid te krijgen maar heeft dit eigenlijk wel enig nut?
Zal de cd speler of zilvere versterker het digitale signaal beter omzetten in analoog?