Het is weer eens zover, ik wilde ''Kaspersky'' Anti-Virus software installeren, maar nu bleek nadat ik de PC opnieuw had opgestart vanwege de installatie dat vele ''System Tray Icons'' uit de taakbalk verdwenen waren.
Dit probleem had ik al eerder gehad (na het installeren van ATi-Catalyst 4.12 Beta), hier had ik ook nog een topic voor geopend, maar de oplossingen die daar stonden hielpen niet.
Ik heb toen maar Windows opnieuw geïnstalleerd en dat bleek te helpen.
Maar nu is het dus, zoals ik al zei, alweer zover.
Nu leek het me beter om even Systeem Herstel te gebruiken (heet niets voor niets zo
), dus dat heb ik gedaan en mijn Systeem terug gezet naar gisteren, helaas was het probleem hier niet mee opgelost en ik kreeg er nog een ander probleem bij, namelijk deze:

Hier is geen photoshop aan te pas gekomen
Zoals jullie zien, heeft hij de toepassingen in het Configuratie Scherm vermenigvuldigd en zoals jullie weten kan ik deze nie verwijderen, ook waren in het start menu diversen icoontjes vermenigvuldigd, maar die waren zo weg.
Misschien dat jullie een oplossing weten? Dat zou ik erg fijn vinden
Dit probleem had ik al eerder gehad (na het installeren van ATi-Catalyst 4.12 Beta), hier had ik ook nog een topic voor geopend, maar de oplossingen die daar stonden hielpen niet.
Ik heb toen maar Windows opnieuw geïnstalleerd en dat bleek te helpen.
Maar nu is het dus, zoals ik al zei, alweer zover.
Nu leek het me beter om even Systeem Herstel te gebruiken (heet niets voor niets zo
Hier is geen photoshop aan te pas gekomen
Zoals jullie zien, heeft hij de toepassingen in het Configuratie Scherm vermenigvuldigd en zoals jullie weten kan ik deze nie verwijderen, ook waren in het start menu diversen icoontjes vermenigvuldigd, maar die waren zo weg.
Misschien dat jullie een oplossing weten? Dat zou ik erg fijn vinden
[ Voor 3% gewijzigd door Yonix op 03-12-2004 21:01 ]