Toon posts:

[Ervaringen] Acer travelmate 1670 serie

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hey,

Ik heb zo wat zitten surfen, zoeken, reviews lezen, en ben er nog steeds niet aan uitgeraakt.
Mn voorkeur gaat naar de Acer 1671. Kan het zijn dat deze alleen in Wlim beschikbaar is? Over de gewone LMI vind ik gelijk niets. Niettemin, zo een breedbeeld is waarschijnlijk wel handig zeker?
Ik heb het hele topic gelezen over de Acer 4000 serie, die me ook boeide, maar na veel opzoeken en googelen denk ik dat de Acer Aspire 1671Wlmi ietsje sneller zou zijn...

Specificaties:

Pentium 4 2.8Ghz
512 DDR
Ati Readon 9700 mét 64 MB ddr geheugen
HDD van 60 GB.

Aan welk toerental draait die harde schijf? En zou het mogelijk zijn om deze laptop te bestellen met een grotere capaciteit van harde schijf en sneller?
Hoe zit het met de koeling ivm deze laptop?
En is het mogelijk deze laptop te verkrijgen met 1GB DDR geheugen en een grafische kaart van 128MB? Of is deze van 64 MB goed genoeg?

En wat zyn jullie ervaringen ivm deze laptop...

Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellboy123
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 19:03
hey,

Is het nog gelukt met deze laptop?

ik heb hem namelijk ook gezien bij een niet nadergenoemde webshop voor 1066,- dit leek mij niet duur voor deze specs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peke
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19-05 15:21
Ik zou sowiso geen P4 is huis halen, ze worden veel te heet.
Een Pentium M of Athlon 64 is een veel betere keuze. Bij een P4 zal de fan heel vaak aanslaan, zelfs in idle mode, ik kan het weten want ik heb een 2,6GHz Northwood in mijn laptop.
Als het scherm 1024*768 pixels heeft heb je genoeg aan een 64 MB kaart, AA en AF kan je wel vergeten (daar is een 9700 toch te zwak voor tenzij je oudere games speelt).
Dus gaan voor een PM als je vaak op je batterij wilt werken, ga je veel gamen kies dan voor een Athlon 64 (90nm).
1GB is idd de beste keuze zelfs als je niet gamed heb je daar veel baat bij (dat merk ik zelf bij mijn 1GB desktop tov mijn 512MB laptop).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ikheb net de 1671 WLMi aangeschaft. Mooi apparaat!! Draaid als een tiet. Alles werkt naar behoren. De Wlan ontvanger is zo sterk dat hij de hele buurt ontvangt. Waarom geen P4 in een laptop. Het is maar net waar je 'em voor gebruikt. Games draaien goed!! Tot nu toe geen problemen. Een aanrader !! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hij is alleen end-of-life, dus dat is dan een beetje jammer :)