Toon posts:

Band namaken in 3D

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi iedereen,

Ik wil graag voor de nieuwe fansite de band in 3D namaken.
Het gaat erom dat het gezicht, haar en eventuele tattoo's perfect overeenkomen.

Ik weet wel dat Poser5 goed is qua personen maar of het voor het gezicht
ook goed is? Het makkelijkste zou natuurlijk zijn om een foto van de voorkant
te implementeren in het 3d ontwerp.

Weet iemand een goed programma om dit te realiseren?
Alvast onwijs bedankt,

Michael

Verwijderd

Je zou zo'n programma (ben de naam/link vergeten, sorry) kunnen gebruiken waarmee je volledig automatisch een (foto van een) gezicht op een standaard prefab kan plakken, maar zelf maken is natuurlijk leuker ;) (en waarschijnlijk realistischer wanneer je het goed doet)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 03-12-2004 20:46 ]

• Oogst
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 04-01 21:29
Voor een beginner is dit denk ik niet realiseerbaar. Een mens herkenbaar namaken is bijzonder moeilijk en niet te doen binnen afzienbare tijd als je nog geen ervaring hebt. Het alternatief is inderdaad om een foto als texture van een bestaande model uit Poser te gebruiken, maar dat is maar zozo en weinig cool.

Devblog / portfolio
Swords & Soldiers
Awesomenauts
Proun
Cello Fortress

Verwijderd

Je kan op zoek gaan naar 3DMeNow Professional 2 van het inmiddels opgedoekte bedrijf biovirtual..

Verwijderd

Ja, 3DMeNow, dat bedoelde ik :)

Verwijderd

Je kan er best geinige dingen mee maken ism. 3D Max maar het is wel een ranzig programma :X

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/xander.kok/got/jolie.jpg

• wdekreij
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 06-08-2024

wdekreij

Dubbelzinnig

"Perfect overeenkomen" gaat (als beginner) sowieso niet lukken denk ik zo, maar meest eenvoudige is zoals je zelf zegt Poser.. Je kunt dan vast enige gelijkenis vinden, maar echt lijken en mooi zijn zal het waarscheinlijk niet (iig niet in verhouding met een mooi gemoddeld model, mits je de juiste ervaring hebt ;) )..

Pagina: 1