Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

sms.ac invitation mailtjes

Pagina: 1
Acties:
  • 357 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Aike
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Ik krijg al een paar dagen flinke bergen van het onderstaande mailtje. Eerst dacht ik dat mensen mijn emailadres op een site zaten in te vullen maar dat bleek niet het geval te zijn. Met google kan ik er ook weinig over vinden. Toch vraag ik me af of het een virus is of gewoon spam. Maar hoe komt die dan zo persoonlijk? Door op die link te klikken zeker? Maar waar halen ze dan de ontvangende adressen vandaan? Is er iemand die hier meer over weet? Wat kan ik deze mensen adviseren?
Hi,

I have created an account for myself and another one for you -- to send free text (SMS) messages to mobile phones. Can you please click on the link below to complete your sign-up. Don't worry it is quick. :-) .
http---www.sms.ac/registration/Intro.aspx?InviteId=0mnc85o09y003b0t33891k2on8n3ws4hg5y0pnb0mpr5f1mq

If you're already a member of SMS.ac, click here:
http----www.sms.ac/login.asp?referer=addafriend&inviteid=0mnc85o09y003b0t33891k2on8n3ws4hg5y0pnb0mpr5f1mq

Thanks,
$naam van kennis
Received: from smtp8.sms.ac ([209.126.222.58]) by mc4-f27.hotmail.com with Microsoft SMTPSVC(5.0.2195.6824); Fri, 3 Dec 2004 07:22:04 -0800
Received: from ws2 (unknown [10.1.4.102]) by smtp8.sms.ac (Postfix) with ESMTP id BE81620E5DB for <hierstondmijnemailadres@hotmail.com>; Fri, 3 Dec 2004 10:54:25 -0500 (EST)
Received: from mail pickup service by ws2 with Microsoft SMTPSVC; Fri, 3 Dec 2004 05:53:59 -0800
From: Naam bekende <emailvanbekende@invitation.sms.ac>
To: <mailmijnadresweer@hotmail.com>
Subject: Naam van bekende invitation
Date: Fri, 3 Dec 2004 05:53:59 -0800
Message-ID: <4c8e001c4d93f$89bdf070$6604010a@ws2>
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-1"
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
X-Mailer: Microsoft CDO for Windows 2000
Thread-Index: AcTZP4m9ThUPJsePRgW7IPxHZ5Nsog==
Content-Class: urn:content-classes:message
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1441
X-OriginalArrivalTime: 03 Dec 2004 13:53:59.0031 (UTC) FILETIME=[89BDF070:01C4D93F]
Return-Path: emailvanbekende@invitation.sms.ac

Mijn blog over het deployen van Ruby on Rails: RunRails.com

• Spixo
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 19:29
Hier hetzelfde probleem :/

Verwijderd

Ik heb deze mail ook pas gehad van iemand die ik wel ken maar waar ik nóóit e-mailcontact mee heb. Heb haar wel ooit een mail gestuurd maar voor de rest niet. Verder niets met deze mail gedaan.

Verwijderd

Is een sms site. Als je er lid van wordt vraagt hem om je hotmail login. Daarmee sturen ze naar iedereen die in je contacten lijst staan een uitnodiging.

Is een sms website. Dat het om je hotmail login vraagt is misschien raar, maar is alleen maar om die mailtjes versturen.

Ik heb er zelf ook verschillende gehad. Heb overigens niet mijn hotmail login gegeven. Je weet maar nooit of ze het ergens opslaan.

• Aike
  • Niet online
Die site vraag simpelweg om je hotmail login en die fetcht vervolgens je adresboek leeg?? Dat is wel _heel_ naief van die mensen :(

• lordgandalf
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15-11 14:34
Ik heb ook zo`n mailtje gehad dat betekend dat die gene zich heeft aangemeld op sms.ac en jouw een mailtje heeft gestuurd of als vriend heeft op gegeven om met de bedoeling dat jij ook je aanmeld op die site

Steam: Profile / Socialclub: Profile / Uplay: minedwarf / Origin: lordgandalf3

• Aike
  • Niet online
Het is ongelofelijk ze vragen het echt :/

Afbeeldingslocatie: http://213.189.19.152/aikedejongste.nl/forumpics/sms.ac.jpg

[ Voor 8% gewijzigd door Aike op 05-12-2004 15:24 ]

• NrG_82
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

NrG_82

Canon & Apple equiped

Ik krijg ze ook inderdaad, van mensen waar ik al ruim 2 jaar niet mee gemaild heb... :O

Maar iedereen die nadenkt, die gaat toch niet z'n hotmail password geven?! :?

MBP 15" i5 | 7D | 450D | 24-105L | 70-200 F/4L IS | 85 1.8 | Speedlite 430EX II | PS3 | Wii | iPhone 4s | iPad Air 64gb

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19:57

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

test-Hotmail accountje aanmaken, of oud hotmail account gebruiken. Kijken of je adresboek echt leeg is.....

Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 08:45

Haan

dotnetter

Misschien dat er in dit topic ook nog iets interessant staat. (had ik een hele tijd geleden al eens geopend, of ze wel te vertrouwen zijn..)
Sms.ac gratis sms... te vertrouwen?

[ Voor 18% gewijzigd door Haan op 04-12-2004 16:04 ]

Kater? Eerst water, de rest komt later

• cutter
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 28-09 13:58

cutter

Wannabe i7 fanboy

Geweldige phishing scam... kunnen ze met je hotmail account lekker gaan msn-en met je vrienden en proberen allerlei gegevens over je te verzamelen. Ik zou zeggen have fun. :)

• Dupje
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10-09 10:03
Ook leuk: iedere dag wel sms of 3-4 krijgen door sms.ac met mensen uit vage landen die met je willen praten 8)7

• hessel
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 05-11-2024
heb er nog een die het vraagt http://www.birthdayalarm.com

Grutte Pier fansels

• Aike
  • Niet online
Daar heb ik er nog maar 1 van gekregen :)

Verwijderd

:7 invitation.sms.ac mailtjes behoren tot de categorie spam, waarbij schending wordt gemaakt van de privacy. Helaas geeft de gebruiker vrijwillig toegang tot zijn/haar account en toestemming om contacten uit te nodigen.. 8)7 slim gedaan hoor..wie kan er tegenwoordig nog Engels lezen? Zie bovenstaande screenshot. :+

Je kunt gelukkig zien wie van je contacten zo 'snugger' is om z'n login weg te geven. En dus concluderen dat mensen soms errug laks zijn m.b.t. veiligheid op het internet. :/ Stom, stom,stom

Vraag: sms.ac betrouwbaar? Neen, dat kun je wel zien aan het feit dat ze je contact list plunderen om hun eigen rotzooi te verkopen. }:O

Mijn advies:
Zet het "invitation.sms.ac" domein in de lijst van ongewenste post. _/-\o_

• Dupje
En nog een site die heel je adresboek uitnodiging mailt:

www.hi5.com

Verwijderd

Dupje.. zet ze maar vast in je ongewenste mail :P

Ohwohw.. wat een medelijden met de mensen die zich hebben aangemeld voor die SMSjes.. die krijgen dezelfde rotzooi ook nog eens op hun mobieltje :9~

• magnifor
  • Niet online
Toch wel triest van websites die naar je hotmail-login vragen. Maar het is ook dom van mensen die hun login nog echt invullen ook.

• tatata
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-11 12:57
Ik dacht ik test het ff maar nu krijg ik al 2 weken blinddate shit. Ik hoop niet dat dat knaken gaat kosten. Ik heb het account nu net gedelete!

• Sjah
  • Laatst online: 16:50
Heb sinds week ook last van mailtjes van die r*tten, een dame die ik ooit eens eens op msn had, heeft ZEER waarschijnlijk haar password en dus mij email gegeven, ik ben razend (op dat sms.ac, ook een beetje op haar). Een Google geeft aan dat laatste tijd meer mensen er last van hebben. Als je signed up kan je zeker zijn bijna , van hoge rekeningen .

http://www.russellbeattie.com/notebook/1008290.html
http://hownow.brownpau.com/archives/2005/02/spam_from_smsac << lees de reactie van Sean, die werkt bij dat bedrijf, geeft aan dat dit echt onkruid is. (Oh yeah.. write your credit card number and expiration date on the line. I need it: ________________________
You guys are silly )

Maar goed, nu mijn eerste spammer in kill-list, 1e keer dat dat nodig is . :( Lopen al paar rechtszaken tegen dit bedrijf, dus die verdwijnen wel.

• TommyGun
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 15:07

TommyGun

Stik er maar in!

Die krijg ik elke dag dus wel een stuk of 10 binnen. :/

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

• Dupje
Lijstje van boeven die hotmail lijst gebruiken om aan adressen te komen:
www.Sms.ac
http://www.birthdayalarm.com/
http://www.hi5.com
http://www.ringo.com

Echte pesterij is het.

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-01 14:16

pasta

Ondertitel

Dit heeft ondertussen weinig meer met Beveiliging & Virussen te maken, vandaar dat ik het topic dan ook ga verplaatsen naar Internet & Telefonie. :)

Signature

• Chiron
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18:04

Chiron

Moderator Discord / TFV & AWM
er klopt ook geen zak van:
This is the third request. Should XXXXX give up on having you as a friend in his mobile friends network?

Simply click the link below to confirm your relationship with XXXX.
http://www.sms.ac/registr...x6g2348zf4gu1kvy1b3dw&r=6

Dont want to be invited by your friends? Click on the link above to block future invitations from family and friends.
ik moet op de link klikken om m te bevestigen, maar ik moet 'm ook aanklikken als ik alles wil blokken? 8)7

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

• Sjah
Nee! Dat is het recept om nog meer spam te krijgen, ze verkopen dan ze email aan andere spammers omdat ze weten dat het een bestaand emailadres betreft. Niet klikken op die blokkeren link dus, die gasten zijn niet te vertrouwen. Enige wat je kan doen is ze in je spamfilter zetten.

Je kan de link in je email gewoon openen, maar die blokkeren link onderin die pagina moet je afblijven.

[ Voor 16% gewijzigd door Sjah op 12-02-2005 20:12 ]

• NMe
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Sjah schreef op zaterdag 12 februari 2005 @ 20:09:
Nee! Dat is het recept om nog meer spam te krijgen, ze verkopen dan ze email aan andere spammers omdat ze weten dat het een bestaand emailadres betreft. Niet klikken op die blokkeren link dus, die gasten zijn niet te vertrouwen. Enige wat je kan doen is ze in je spamfilter zetten.

Je kan de link in je email gewoon openen, maar die blokkeren link onderin die pagina moet je afblijven.
Waarop baseer je dat?

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

• Sjah
Waarop baseer ik wat?

• Bianca
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Ik vind die mailtjes echt afschuwelijk, ik wordt er mee overspoeld. Van sommige mensen krijg ik zelfs op meerdere emailadressen :? Negeren helpt niet want heb nu van sommige al een 5th request :r ik weet niet hoelang dat doorgaat, die blokkeer link daar heb je sowieso ook niks aan want dat geldt alleen voor die persoon. Als daarna nog 10 mensen je aanmelden begint het weer opnieuw. Gelukkig heb ik het op de email van mijn domein kunnen filteren, maar mijn gmailaccount wordt nog geteisterd :/

• r0b
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 26-10 09:42

r0b

Sjah schreef op zaterdag 12 februari 2005 @ 20:09:

In het algemeen wel ja, bij sms.ac kan je alleen wél aangeven dat je geen e-mail meer wilt krijgen van ze.

.... alleen jammer dat je hier voor moet inloggen (en dus registreren).

• Sjah
r0b schreef op zaterdag 12 februari 2005 @ 21:40:
[...]

.... alleen jammer dat je hier voor moet inloggen (en dus registreren).
Ja, dat is toch belachelijk? Dus je kan het niet aangeven dat je geen email wilt als buitenstaander. God mag weten wat ze met mijn email adres doen, ik heb de privacy verklaring eens doorgekeken, en daar hebben ze het alleen over de email van een lid. Wat ze met de (gestolen) emails van derden doen zeggen ze niks over.

• r0b
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 26-10 09:42

r0b

Sjah schreef op zaterdag 12 februari 2005 @ 21:50:
[...]

Ja, dat is toch belachelijk?
Ben ik ook zeker met je eens.
Daarom staat sinds kort dit domain ook op mijn persoonlijke blacklist.

Problem solved. :)

• Sjah
Zo is het, zonde van onze tijd om ons hier verder druk om te maken, zijn dit soort "bedrijven" niet waard. ;) 8)

• Xion
  • Laatst online: 19:04
r0b schreef op zaterdag 12 februari 2005 @ 21:55:
[...]

Ben ik ook zeker met je eens.
Daarom staat sinds kort dit domain ook op mijn persoonlijke blacklist.

Problem solved. :)
Idd, heb ik ook gedaan, iig als volgt:
(Sorry, mijn hotmail staat op Engels ingesteld)
  1. Ga naar Options
  2. Custom Filters
  3. New Filter
  4. (Rechtsboven) op 'Advanced Filter' klikken
  5. En dan: If [From Addr] [ends with] [@invitation.sms.ac]
  6. En dan bij Step 2: Deliver to Junk mail
  7. Klaar!
Werkt perfect bij mij

Dit kan je dus ook voor al je andere spam doen. :)

Verwijderd

ehhh en als je je nou wel hebt aangemeld maar geen hotmail adres hebt gegeven?

• Xion
  • Laatst online: 19:04
Vanuitgaande dat je op Windows draait zou je SpamPal kunnen proberen. Daar kan je ook custom filters mee instellen. Zie hier. :)

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Dat ze je mailadres doorverkopen. Daar zijn wetten tegen, en een professioneel bedrijf zal zich wel twee keer bedenken voor ze dat doen. Okee, ze zijn heel irritant met die baggermailtjes van ze. Maar tenzij je zeker weet dat ze je mailadres doorverkopen, kun je dat soort uitlatingen beter niet doen. Valt onder laster. ;)

• M-ThijZ
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 17:38

M-ThijZ

Riding on Rails

pff ja, werd hier ook al een tijdje geleden mee lastig gevallen. Het stomme is dat ik me er ooit zelf heb aangemeld omdat het hiermee mogelijk zou zijn om system errors middels een script naar mijn telefoon gestuurd te krijgen.

• Shapeshifter
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10-11 16:46

Shapeshifter

Get it over with

On_ge_loof_lijk

Dat mensen dat ook gewoon doen. Ik heb nu van 2 "kennissen" het SMS mailtje gehad en van 3 het birthday mailtje :P

Ik dacht eerst dat het weer een of andere nieuwe rage was :P Sorry hoor, maar mensen die dit accepteren zijn toch gewoon "too stupid for life"

in ieder geval, ik heb alles geblokkeerd en ik moet zeggen, het is weer lekker rustig ;)

HP ZBook Studio G3 - Hyundai Ioniq EV Classic - Opel Vivaro-e 75kWh - 22x Prusa i3 MK3S - 8x Prusa MINI+ - Ooznest Workbee 1,5m x 1,5m

• Joen
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 02-10 12:57
Bianca schreef op zaterdag 12 februari 2005 @ 20:26:
Ik vind die mailtjes echt afschuwelijk, ik wordt er mee overspoeld. Van sommige mensen krijg ik zelfs op meerdere emailadressen :? Negeren helpt niet want heb nu van sommige al een 5th request :r ik weet niet hoelang dat doorgaat, die blokkeer link daar heb je sowieso ook niks aan want dat geldt alleen voor die persoon. Als daarna nog 10 mensen je aanmelden begint het weer opnieuw. Gelukkig heb ik het op de email van mijn domein kunnen filteren, maar mijn gmailaccount wordt nog geteisterd :/
Ja, en ik heb een 4th request gehad, terwijl ik de 2e en 3e nooit ontvangen heb, dus die nummering is dan ook een beetje onzin. :z

Ik heb overigens na zo'n birthday mailtje wel opgegeven wanneer ik jarig ben, omdatik niet erg vind dat bepaalde vriendend at weten. Maar ik ontvang verder geen spam oid van die birthday site. :P

[ Voor 12% gewijzigd door Joen op 13-02-2005 00:28 ]

• Sjah
-NMe- schreef op zondag 13 februari 2005 @ 00:12:
[...]

Dat ze je mailadres doorverkopen. Daar zijn wetten tegen, en een professioneel bedrijf zal zich wel twee keer bedenken voor ze dat doen. Okee, ze zijn heel irritant met die baggermailtjes van ze. Maar tenzij je zeker weet dat ze je mailadres doorverkopen, kun je dat soort uitlatingen beter niet doen. Valt onder laster. ;)
Ja hallo ga het een beetje opnemen voor dat bedrijf, het is bekend dat dit soort bedrijven het alleen maar om geld gaat, hun "professionele uitstraling" qua website doet hier niks aan af. Heb je deze thread wel gelezen, dit is tuig van de richel waartegen een Amerikaanse-overheid onderzoek loopt.Het zijn oplichters van het ergste soort.
En die wetten, dat was mij niet bekend, maar dat er doorverkocht wordt voor goed geld is een algemeen bekend staand feit, dat dit bedrijf het misschien niet doet en ik ze er verdenk van dat ze het wel doen is denk ik geen laster, hebben ze het zelf naar gemaakt. Zij geven mij geen respect, ik geef hun geen respect.

Verwijderd

Waar ik niemand overhoor is dat hyves.nl hetzelfde doet? Alleen dan in grotere mate, je kunt je natuurlijk afvragen of ze echt slechte bedoelingen hebben met die emailadressen of dat het alleen maar is om hun eigen site zo groot mogelijk te maken? Als je je hotmail + wachtwoord geeft wordt niet automatisch iedereen gemaild, je moet daar nog wel toestemming voor geven en je kunt ook adressen deselecteren.

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Sjah schreef op zondag 13 februari 2005 @ 00:27:
Ja hallo ga het een beetje opnemen voor dat bedrijf,
Ik neem het voor niemand op. Ik vind het ook maar irritante mailtjes, en ik zou het geweldig vinden als ze van vandaag op morgen ineens failliet gingen. Ik kan echter wel relativeren.
het is bekend dat dit soort bedrijven het alleen maar om geld gaat, hun "professionele uitstraling" qua website doet hier niks aan af.
Leuk dat je vindt dat dat bekend is, maar je hebt er geen bewijs van. Ik heb me daadwerkelijk een keer afgemeld voor die sms.ac zooi, en ik krijg verder géén spam van bedrijven die ik niet ken en géén nieuwsbrieven waar ik me niet voor ingeschreven heb. Ik heb geen enkele reden om aan te nemen dat ze mijn mailadres doorverkopen.
Heb je deze thread wel gelezen
Ja.
dit is tuig van de richel waartegen een Amerikaanse-overheid onderzoek loopt.Het zijn oplichters van het ergste soort.
Misschien. Maar dat ze één misdaad plegen (wat niet eens bewezen is) wil niet zeggen dat ze meteen maar overal schuldig aan zijn. Dat is hetzelfde als ongegrond zeggen dat een belastingfraudeur een moordenaar is, omdat ie crimineel is. :)
En die wetten, dat was mij niet bekend, maar dat er doorverkocht wordt voor goed geld is een algemeen bekend staand feit, dat dit bedrijf het misschien niet doet en ik ze er verdenk van dat ze het wel doen is denk ik geen laster, hebben ze het zelf naar gemaakt. Zij geven mij geen respect, ik geef hun geen respect.
Je hoeft hun geen respect te geven, maar je hoeft ook geen valse waarheden te verkondigen. Ik weet dat er bedrijven zijn die adressen doorverkopen. Maar ik weet ook dat niets erop wijst dat sms.ac dat ook doet, ook al is het, ook in mijn ogen, een bedrijf dat leeft op oplichterij.

Verwijderd

Ongelovelijk!! sms.ac mogen ze echt ophangen aan de hoogste boom!
Ze vragen idd naar je hotmail adres en hotmail wachtwoord bij de registratie procedure. Maar nadat jij op een link hebt gedrukt uit je invitation mailtje (http://www.sms.ac/registr...aspx?InviteId=17409100...) hebben ze je mail adres al te pakken!! :( Die hash code verbergt namelijk je eigen mail adres, deze wordt naar hun server gesubmit en ze weten dat je mail adres bestaat. 8)7
Niet op die link klikken dus!

Het vreemde is dat ik bij het testen van dat systeem ben gestopt op het punt dat ik mijn hotmail wachtwoord moest invoeren, ik had al wel mijn naam en e-mail adres ingevoerd. Maar nu kreeg ik wel net een invitation mail (op een ander niet opgegeven mail adres van mij) van sms.ac onder mijn naam :? En mijn zusje kreeg ook een invitation mail onder mijn naam :?
Hoe komen ze ineens aan mijn adressen bestand dan???

• Bianca
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Dat is zeker vreemd, lijkt een beetje op wat een vriend van mij heeft. Ik blijf steeds invites van hem krijgen (gelukkig op een oud emailadres) dus ik aan hem uitleggen dat hij nooit zijn hotmail moet geven en waarom hij zich daar in ging schrijven. Maar hij zegt dus dat hij ook invites kreeg, maar zichzelf nooit heeft aangemeld bij sms.ac en al helemaal niet zijn hotmail en wachtwoord heeft gegeven. Ik vond het dus al erg vreemd dat ik die invites van hem kreeg, en ik blijf ze maar krijgen ook.

• Xander
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19:24
Ik krijg ze ook regelmatig...

Opzich, zijn er nog mensen die mij bewust toevoegen als "vriendje", en heb ik me voor de gein ook eens geregistreerd. Alleen die site werkt ook voor geen f*ck.
De eerste keer dat ik zo'n mailtje kreeg heb ik op de link geklikt en me geregistreerd (en nee, geen hotmail adres (die heb ik nieteens meer :+) of mobiel nummer ingevuld natuurlijk...). Ok, ik had direct die persoon als vriendje, en nog iemand, die ik nieteens ken...
Maar als ik in een 2e mailtje op zo'n link klik (mailtje van iemand anders) krijg ik weer die registratiepagina, ik kan inloggen, maar diegene wordt niet toegevoegd aan mijn vriendenlijst dan. Opnieuw aanmelden gaat ook niet, omdat username en mail al gebruikt zijn (duh :P).

Maargoed, opzich vind ik de mailtjes niet zó ergerlijk, alleen het werkt ook nogeens niet 8)7

Ik verbaas me er ook wel over dat er zoveel mensen naïef zijn en gewoon hun hotmailadres + wachtwoord invullen... ik ga zelf ook eens zo'n site maken, leuk om aan veel logingegevens te komen :+

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

• ScaraB
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-11 11:22
Verwijderd schreef op zondag 13 februari 2005 @ 00:32:
Waar ik niemand overhoor is dat hyves.nl hetzelfde doet? Alleen dan in grotere mate, je kunt je natuurlijk afvragen of ze echt slechte bedoelingen hebben met die emailadressen of dat het alleen maar is om hun eigen site zo groot mogelijk te maken? Als je je hotmail + wachtwoord geeft wordt niet automatisch iedereen gemaild, je moet daar nog wel toestemming voor geven en je kunt ook adressen deselecteren.
Tja, Hyves heeft iig de optie om te 'synchroniseren' met je Hotmailadressenboek. Om een of ander reden zou ik het hen eerder toe vertrouwen dan sms.ac. Het is gewoon een enigzins bekende Nederlandse organisatie die er achter zit en daarbij geven ze ook nog expliciet aan dat ze tegen spam zijn en er dus ook geen misbruik van maken, enkel de handigheid als je het wilt. Maar goed, doordat ik al die verhalen van sms.ac ook kende, heb ik het bij Hyves maar niet gedaan en gewoon handmatig mn vriendjes toegevoegd :)

Volgens mij zijn er over Hyves ook nog geen negatieve verhalen wat betreft mailmisbruik ofzo he?

• Dupje
Even een schop, er is weer zo'n nieuwe spammer in omloop die gebruikmaakt van hotmail adresboek.
http://tenspot.com/

Hoe meer 'vrienden' je hebt, hoe meer kans je maakt om geld te winnen :/

• Arnout
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13-11 20:01
Sinds ik van een familielid een invite heb gekregen voor sms.ac, krijg ik ook ineens meer spam. Hoe toevallig.

• Mr_gadget
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 16-11 14:50

Mr_gadget

C8H10N4O2 powered

heb me net geregestreerd voor hi5, voordat ik dit topic zag |:(
Doen sms.ac en hi5 nog iets anders dan email adressen oogsten?

btw heb mijn hotmail toch alleen voor registraties...
Pagina: 1