Ik zit hier met een gare monitor die geen beeld meer geeft als de refresh rate is ingesteld op 60 Hz. Na installeren van nieuwe video driver en opnieuw opstarten is de refresh rate, lol, terug gezet op 60 Hz, waardoor ik een nogal oninteressant zwart beeld krijg. Is er een toetsencombi of sneltoets voor het veranderen van de refresh rate?
Wat voor een kaart heb je? Heb je enkel de drivers geinstalleerd of ook de eventuele tools? Je kan altijd via veilige modus XP opstarten en de refresh rate aanpassen zodat je weer in de normale modus kunt opstarten....
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Als je in 'Safe modus' opstart - is je PC in vga modus, maar vermoedelijk is dat ook op 60 Hz. Al eens geprobeerd?
Een Geforce 4 Ti 4200 van MSI. In veilige modus opstarten heeft geen zin, want dan staat ie standaard op 60 Hz...
even een batchfile of snelkoppeling in je opstartmap gooien, met daarin een link naar een refresh / resolutie verander tooltje
AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!
En bestaat daar een sneltoets voor???
Ik vrees dat het pc slepen gaat worden...
Ik vrees dat het pc slepen gaat worden...
Pagina: 1