Ik ben bezig met een gastenboek.
Als de verplichte velden niet zijn ingevuld krijgt de gebruiker een error message te zien doormiddel van een echo.
Ik had eerst gewoon als je backspace gebruikte dat de geposte informatie weer netjes in de velden stonden alleen dit werkt nu niet.
Ik hoop dat jullie een oplossing hebben.
De code:
Als de verplichte velden niet zijn ingevuld krijgt de gebruiker een error message te zien doormiddel van een echo.
Ik had eerst gewoon als je backspace gebruikte dat de geposte informatie weer netjes in de velden stonden alleen dit werkt nu niet.
Ik hoop dat jullie een oplossing hebben.
De code:
PHP:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
| if (isset($_POST['submit'])) { // Post variabelen opslaan $pusername = strip_tags($_POST['username']); $ppassword = strip_tags($_POST['password']); // Controleren of alle verplichte velden zijn ingevuld if (empty($pusername) || empty($ppassword)) { echo "Vul alle verplichte velden in!"; } } // Formulier weergeven else { echo " <table width='100%' border='0' cellspacing='0' cellpadding='0'> <form name='login' method='post' action='?action=login'> <tr> <td>Username:</td> </tr> <tr> <td><input type='text' name='username' size='30'></td> </tr> <tr> <td>Password:</td> </tr> <tr> <td><input type='password' name='password' size='30'></td> </tr> <tr> <td height='5'></td> </tr> <tr> <td><input type='submit' name='submit' value='Inloggen'></td> </tr> </form> </table>"; } |
www.twitch.tv/bapawe | www.twitter.com/bapawe