Waarom moet dit topic nou weer op slot :?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Topicstarter
Banner bovenaan

ik vind het maar raar hoor. Ik kan niet voor de topicstarter denken maar ik denk dat ik behoorlijk met mn wenkbrauwen zou fronsen als ik dat slotje las. Het hangt van aannames aan elkaar, kortom, geen zekerheid of het daar wel aan ligt. Dat het best goed zou kunnen, vind ik geen reden voor een slotje.

Geef hem dan in ieder geval de mogelijkheid om nog even te reageren voor ie op slot gaat en van het kastje naar de muur gestuurd wordt. Misschien ligt het aan mij, maar ik dacht dat LA altijd nog een forum was voor feedback. Ook al zou dit misschien best via abonnee@tweakers.net opgelost kunnen worden, is het toch niet teveel gevraagd om hem nog even iets te laten zeggen (een bedankje, een nuancering, whatever). Dat is namelijk wel vrij normaal in een dialoog :) Volgens mij zijn slotjes nog steeds primair om te zetten als iets uit de hand loopt, niet om iets als 'afgehandeld' te markeren. Als het niet interessant meer is verder, dan zakt het toch wel weg.

Het is ook niet alsof LA tegenwoordig overspoeld wordt met allerlei topics en dat er dus wat opgeruimd moet worden of iets dergelijks.

Voor hier ook een slotje opkomt, ik wil dit slotje dus gebruiken als betoog voor het hele beleid rondom slotjes in LA (je weet maar nooit, maar voor je het weet krijg je weer een paar linkjes met 'topic onterect gesloten?' om je oren ;)).

Kunnen dit soort topics in het vervolg misschien iets anders afgehandeld worden :? :)

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Mjah... echt klantvriendelijk is wat anders. Ik vermoed dat deze user een abbo heeft aangeschaft en nog niet is verwerkt. Mocht dat niet zo zijn dan zou je hier van uit moeten gaan en wat vriendelijker, lees: geen slotje, mee om moeten gaan. Daar zal niemand minder van worden :)

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind het eerlijk gezegd wel meevallen. Er wordt toch prima uitgelegd dat er een andere contactmanier is voor dit soort problemen. Dit wordt ook nog eens verantwoord (die hebben de gegevens wel).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

LuNaTiC schreef op vrijdag 03 december 2004 @ 18:48:Het hangt van aannames aan elkaar, kortom, geen zekerheid of het daar wel aan ligt. Dat het best goed zou kunnen, vind ik geen reden voor een slotje.
Welke aannames bedoel je dan precies ?
Ik heb in de admin gekeken, en hij had geen Title, m.a.w.: hij had geen abo volgens de db van react, dan is er of iets mis gegaan bij het upgraden van z'n level in de db van React, of hij heeft het verkeerde userid ingegeven, er is dan maar 1 manier om dat te fixen, en dat is mailen naar dat adres.
Dan kan ik uiteraard zo'n topic wel open laten, maar dan krijg je alleen maar loos geblaat zoals op ctrl-F5 drukken, terwijl dat als een tang op een varken slaat. (zoals dus al gebeurde voordat ik het topic sloot)

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07:20

Jaymz

Keep on moving !

moto-moi schreef op vrijdag 03 december 2004 @ 19:41:
Dan kan ik uiteraard zo'n topic wel open laten, maar dan krijg je alleen maar loos geblaat zoals op ctrl-F5 drukken, terwijl dat als een tang op een varken slaat. (zoals dus al gebeurde voordat ik het topic sloot)
Na jouw uitleg verwacht ik persoonlijk dergelijke replies niet meer ;)

Wat mij betreft mag je na een 'slot'-reply het slotje vergeten, zolang er geen gezeik en structureel loos geblaat aan de hand is :)

Als ik LA zo de laatste tijd in ogenschouw neem verwacht ik niet dat dergelijke threads uit de klauwen lopen, over het algemeen zakken die redelijk vlot naar benee ;)

Onterecht ofzo is genoemd slotje niet, maar wat mij betreft niet hoogstnoodzakelijk :)