My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
Mjah... echt klantvriendelijk is wat anders. Ik vermoed dat deze user een abbo heeft aangeschaft en nog niet is verwerkt. Mocht dat niet zo zijn dan zou je hier van uit moeten gaan en wat vriendelijker, lees: geen slotje, mee om moeten gaan. Daar zal niemand minder van worden
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Verwijderd
Ik vind het eerlijk gezegd wel meevallen. Er wordt toch prima uitgelegd dat er een andere contactmanier is voor dit soort problemen. Dit wordt ook nog eens verantwoord (die hebben de gegevens wel).
Welke aannames bedoel je dan precies ?LuNaTiC schreef op vrijdag 03 december 2004 @ 18:48:Het hangt van aannames aan elkaar, kortom, geen zekerheid of het daar wel aan ligt. Dat het best goed zou kunnen, vind ik geen reden voor een slotje.
Ik heb in de admin gekeken, en hij had geen Title, m.a.w.: hij had geen abo volgens de db van react, dan is er of iets mis gegaan bij het upgraden van z'n level in de db van React, of hij heeft het verkeerde userid ingegeven, er is dan maar 1 manier om dat te fixen, en dat is mailen naar dat adres.
Dan kan ik uiteraard zo'n topic wel open laten, maar dan krijg je alleen maar loos geblaat zoals op ctrl-F5 drukken, terwijl dat als een tang op een varken slaat. (zoals dus al gebeurde voordat ik het topic sloot)
God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt
Na jouw uitleg verwacht ik persoonlijk dergelijke replies niet meermoto-moi schreef op vrijdag 03 december 2004 @ 19:41:
Dan kan ik uiteraard zo'n topic wel open laten, maar dan krijg je alleen maar loos geblaat zoals op ctrl-F5 drukken, terwijl dat als een tang op een varken slaat. (zoals dus al gebeurde voordat ik het topic sloot)
Wat mij betreft mag je na een 'slot'-reply het slotje vergeten, zolang er geen gezeik en structureel loos geblaat aan de hand is
Als ik LA zo de laatste tijd in ogenschouw neem verwacht ik niet dat dergelijke threads uit de klauwen lopen, over het algemeen zakken die redelijk vlot naar benee
Onterecht ofzo is genoemd slotje niet, maar wat mij betreft niet hoogstnoodzakelijk