[XP] Office 2003 instelling newsgroepen kwijt*

Pagina: 1
Acties:

• Ray
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 29-07 15:17
Ik heb dus na jaren net weer even mijn newgroupen installed in office 2k3. main taskbar, add remove buttons, customize, links go en rechts news. deze netjes naar het go menu gesleept. schermpje dicht. via go menu naar news. alles ingesteld en het werkte.

Prima zou je zeggen, echter na het afsluiten van de reader is ook mijn snelkoppeling onder het go menu verdwenen. Ik kan hem niet opnieuw toevoegen volgens bovenstaande methode omdat nu deze optie verdwenen is onder customize (dus news in de commands tab).

Heb al in de outlook help en op de ms sites gekeken maar ik kan hier geen oplossing voor vinden. Ook onder andere schermen van outlook is de news koppeling niet terug te vinden.

Weet iemand hoe ik dit op kan lossen ???

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Office 2003 is software. Daarom even een move van Windows Operating Systems naar Software Algemeen :)

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

• Ray
okz thx :) uuuh weet iemand dan misschien welke .exe er normaal wordt gestart ?? dan maak ik zelf wel een snelkoppeling...................

• Ray
nou nog 1x een kickje dan maar. Ik kom er zelf echt niet uit helaas............. er is toch vast wel iemand die dit probleem ook heeft gehad ???

* Ray bedenkt zich nu dat kicken op dit tijdstip niet echt slim is :(

[ Voor 20% gewijzigd door Ray op 08-12-2004 23:22 ]