Kidz Passport

Pagina: 1
Acties:

• timovd
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 08:27

timovd

Voorsprong door techniek

Topicstarter
Laatst heeft mijn zusje een aantal instellingen gewijzigd in haar Hotmail account. Na het wijzigen van de instellingen kreeg ze een melding dat er om permissie van een ouder gevraagd werd.
Ze kan nu niet meer inloggen voordat een ouder met credit card haar toestemming heeft gegeven. Het probleem is dat niemand een credit card heeft. Twee dagen geleden heb ik al een mailtje naar Hotmail gestuurd, maar hier heb ik nog steeds geen antwoord op gekregen.

De geboortedatum moet dus gewijzigd worden in het profiel, zodat ze weer permissie heeft om van een .Net passport gebruik te maken. hoe kan ik dit doen, of oude instellingen terugzetten?

[ Voor 5% gewijzigd door timovd op 03-12-2004 19:51 ]

Gasloos huis 9kW Panasonic WH-MDC09J3E5 | Atlantic Explorer V4 270L | 8715Wp @ SMA Tripower 6.0-3AV-40 (4150Wp NO, 4565Wp ZW)

• real-doc
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online
Er is 1 manier; een creditcard.

Ze checken ook of ie werkt door te kijken of ze 1 dollar af mogen schrijven (kredietwaardig).

Heb een keer iemand ermee geholpen die hetzelfde had gedaan, en zelfs hotmail support zei dat dit de enige optie is.

• timovd
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 08:27

timovd

Voorsprong door techniek

Topicstarter
tegenwordig kun je niet meer vragen om een credit cardnummer te lenen. tenzij er zeer behulpzame tweakers zijn... :p

Gasloos huis 9kW Panasonic WH-MDC09J3E5 | Atlantic Explorer V4 270L | 8715Wp @ SMA Tripower 6.0-3AV-40 (4150Wp NO, 4565Wp ZW)