Toon posts:

asus v9570TD FX 5700 problemen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen ik heb net mijn nieuwe kaart in mijn comp gezet en ik heb nog al wat problemen mijn beeldscherm gaat af en toe op 4 bit en tijdens het scrollen op internet sites zit er een soort vertraging in. ik heb net de drivers 66.93_win2kxp_english erop gegooit maar die bleek ook weer problemen te geven. Wat zijn op dit moment nu de juiste drivers voor deze kaart. En wat zijn de beste instellingen.

msik7t turbo
en 512 sdram
amd 1,4 tb

mochten jullie meer info moeten hebben over het probleem dan hoor ik het. Ik heb de search gebruikt en heb heel de dag al zitten speuren maar kan geen juiste instellingen vinden.

Mijn score met 3dmark2001 is 7233
Megaladon

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 03-12-2004 17:54 ]

Verwijderd

Topicstarter
Halflive2 geeft tijdens het beginnen ook aan dat mijn grafische kaart out of date is

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 22:44

Coldcat

HODL

Probeer eens de oude Nvidia drivers te installeren. Dat wil ook wel eens helpen.

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

Verwijderd

Topicstarter
Hoe kan je de oude drivers weer installeren??? Ik heb nu gewoon windows xp de drivers laten zoeken ipv de originele van nvidia

• SkyStreaker
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21:48

SkyStreaker

Move on up!

Ik heb dezelfde kaart. Wat betreft drivers: ga naar guru3d.com en haal de 67.03 versie drivers op.

1) Ga naar configuraitecherm -> software -> deinstalleer nvidia drivers
2) Herstart en installeer geen nieuwe drivers via XP hardware-detectie zelf.
3) Installeer 67.03 drivers, Directx9c en installeer dit ook even: VIA Chipset Drivers

! Let op je statische vlerken, dat zijn moordwapens voor een computer! Raak af en toe even een schroef op de PC aan of even het ongeverfde gedeelte van de kachel!

Heb je nog steeds hetzelfde? Tja... Computer uitzetten, KABEL VOOR DE STROOM ERUIT, hou de powerknop van de PC even 30 sec. ingedrukt (ATX reset), haal je FX5700 er even uit.
Kijk of er geen stof e.d. aanwezig is, zo ja, verwijder overtollig stof even. En druk je kaart er weer opnieuw in, subtiel.
Als je het dan nog hebt, raad ik een herinstallatie van je OS aan (je kan proberen het er gewoon OVERHEEN te installeren, dan "reset" je OS naar zoveel mogelijk originele instellingen e.d. om het maar extreem makkelijk uit te leggen. Als het dan nog niet werkt, letterlijk je OS er opnieuw opkwakken)
Heb je het na dit alles nog, dan zou ik maar eens een bezoek brengen aan de winkel.

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Verwijderd

Topicstarter
Ik neem aan dat het deze is ForceWare 67.03 Win2K/XP Official ik heb wel de 128 mb versie en niet de 256

Bij de instalatie geeft hij aan has not passed windows logo testing

[ Voor 53% gewijzigd door Verwijderd op 04-12-2004 11:43 ]

Verwijderd

Topicstarter
Wat een drama zeg met die kaart ik heb de iets oudere drivers erop gezet maar ik krijg bij zowel de oude als de nieuwe drivers bij 3dmark 2003 de melding met een blauw display dat er iets is met me nv_disp.dll

• SkyStreaker
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21:48

SkyStreaker

Move on up!

Zit je geheugen van de PC er wel goed in?

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb de oude drivers van nvidia maar eraf gehaald en ik heb de drivers van asus zelf maar erop gezet en die blijken gewoon prima te werken.
Pagina: 1