Ik ben hier een aantal oude asp files aan het bekijken, en ik zie hierin stukken code zoals het volgende voorbeeld:
Ten eerste snap ik niet dat er meerdere statements staan op een regel, gescheiden door een ":"
Ik heb op internet proberen te zoeken wat het nu precies doet, maar ik zie eigenlijk alleen maar dat de statements worden verspreid over meerdere regels?!
En de if statements worden helemaal niet afgesloten.... misschien dat het hiermee in verband staat, maar ik denk eerder dat vbscript het gewoon pikt (wat me ook verbaast)
Misschien heeft iemand hier iets zinnigs op te zeggen?!
VBScript:
1
2
3
4
5
6
7
8
| For i = 1 to LengteStr PositieTeller=PositieTeller+1 CharPosition=mid(ZoekStr,PositieTeller,1) If CharPosition = CharZoek then CritTeller=CritTeller+1:BuildStr1=BuildStr1 & "'":CommaCheck=true BuildStr1=BuildStr1+CharPosition If CommaCheck=true then BuildStr1=BuildStr1 & "'" : CommaCheck=false Next |
Ten eerste snap ik niet dat er meerdere statements staan op een regel, gescheiden door een ":"
Ik heb op internet proberen te zoeken wat het nu precies doet, maar ik zie eigenlijk alleen maar dat de statements worden verspreid over meerdere regels?!
En de if statements worden helemaal niet afgesloten.... misschien dat het hiermee in verband staat, maar ik denk eerder dat vbscript het gewoon pikt (wat me ook verbaast)
Misschien heeft iemand hier iets zinnigs op te zeggen?!