langzaam

Pagina: 1
Acties:
  • 38 views sinds 30-01-2008

• Jazzle
  • Registratie: November 2004
  • Niet online
Ik heb hier een computertje staan die het nogal sloom doet (opstarten al gauw een paar minuten)
dit zijn de spekkies:

Intel celeron 2.4 Ghz
Asrock mobo p4s61 met real256e graka(64mb shared)
maxtor 40gb 7200rpm
256 mb ddr333
aopen 350 watt
op win 2000 sp4

is dit normaal of niet, en zo niet: waar ligt het aan?

• CBass
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 30-12-2022
spyware kan het systeem erg vertragen. Sinds wanneer is het. Wat heb je gedaan om het te verbeteren.

• Jazzle
  • Niet online
CBass schreef op vrijdag 03 december 2004 @ 17:15:
spyware kan het systeem erg vertragen. Sinds wanneer is het. Wat heb je gedaan om het te verbeteren.
spyware zal niet het geval zijn, windows 2000 vers geinstalleert en norton antivir 2005.
het is altijd eigenlijk al geweest, het valt vooral op dat hij na de verse installatie als een zonnetje werkt totdat je er norton antivir opzet dan is het gdaan met de pret. zou ik daaraan wat kunnen doen?

sorry, maar ben met hardware wel redelijk goed maar software moet je niet bij mij zijn

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-01-2025

pasta

Ondertitel

Sorry dat ik het zeg, maar er zijn een hele hoop mensen die problemen hebben met Norton. Kijk bijvoorbeeld maar eens in Beveiliging & VirussenBeveiliging & Virussen[/FORUM] en dan vooral naar dit draadje. :)

[ Voor 26% gewijzigd door pasta op 03-12-2004 17:26 ]

Signature

• Hooglander1
  • Registratie: September 2003
  • Niet online

Hooglander1

Zot intellegent

En Norton is in my opinion ook de slechtste anti-virus die er is.

Als je een goede wilt hebben, stap dan over op Kaspersky. Dat is de beste die er op het moment is.

Lid van de Tweakers Kenwood TTM-312 club.

Verwijderd

Nav 2005 (vooral die thuis versie) zorgt vaak voor vertragingen, zeker op windows 2000.
Als je het deinstalleerd, is het dan sneller?

• Jazzle
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 03 december 2004 @ 17:30:
Nav 2005 (vooral die thuis versie) zorgt vaak voor vertragingen, zeker op windows 2000.
Als je het deinstalleerd, is het dan sneller?
deinstalleren heb ik niet geprobeerd maar voordat hij was geinstalleerd deed ie het veel sneller
(mijn systeem moet toch super makkelijk win200 moeten kunnen draaien?)

• Hooglander1
  • Registratie: September 2003
  • Niet online

Hooglander1

Zot intellegent

Gooi het er eens af en kijk of het sneller gaat, lijkt me toch een logische stap?

Lid van de Tweakers Kenwood TTM-312 club.

• Jazzle
  • Niet online
Hooglander1 schreef op vrijdag 03 december 2004 @ 17:36:
Gooi het er eens af en kijk of het sneller gaat, lijkt me toch een logische stap?
gedaan, helpt wel als je eenmaal het bureablad ziet is hij veel sneller klaar, maar dat balkje wat volloopt voordat je het bureablad ziet is nog steeds heel sloom

• Icey
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 24-01 10:31
Norton laat baggerveel achter op je systeem... Ook als je hem volledig verwijderd helaas.

Je zou kunnen kijken of je ergens bootvis kunt vinden, en eens kijken wat er zolang bezig is.

Overigens, chipset drivers geinstalleerd?

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Dit topic gaat duidelij kneit speciaal over hardware zaken, maar ook over software zaken. Voor software zaken hebben wij ook een aparte hoofdgroep; de Softe Goederen. Één van de fora van deze hoofdgroep is Windows Operating Systems, waar je veel problemen met Windows kan bespreken.
Echter, gelden hier ook nog wat regeltjes. Zo wordt er zeker van je verlangd, net als op heel GoT trouwens, dat je eerst zelf wat uitzoekt.Uit je topicstart blijkt nu niet direct dat je zelf de search hebt gebruikt en/of topics hebt gevonden over hetzelfde probleem.

Je zou kunnen beginnen met eerst het een en ander uit te zoeken. De search werkt prima en kan vaak veel topics met oplossingen te voorschijn toveren. Gebruik 'm eens. ;)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.