Toon posts:

Inkpatronen

Pagina: 1
Acties:
  • 45 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Hoeveel volledige A4'tjes in kleur haal je uit ongeveer uit een doorsnee HP inkpatroon?

//Vraag 2:
Ik wil binnenkort een printertje kopen om volledige a4'tjes in kleur te printen voor minder dan 200 euro... die lekker zeunig is en goed/mooi print. Snelheid maakt me nix uit... mag van mij langzaam zijn...
Welke printer raden jullie mij aan?

• Plague
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Zoek eens wat vergelijkende tests. Die zijn er zat te vinden.

Ik weet dat ook de consumentenbond vanalles heeft getest mbt kosten en kwaliteit.

• janklp
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 08-02 13:57

janklp

FortyTwo Capital

Stond in de pc totaal van juli dacht ik zo'n heel schema met al deze gegevens.

• djexplo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21-12-2025
Jep, zonder zelf zoeken wordt je nooit een Tweaker :)
Bij Toms Hardware doen ze veel printer reviews waar ze ook de kosten per p.p in kleur/zwart vemelden :http://www6.tomshardware.com/consumer/20031208/index.html

'if it looks like a duck, walks like a duck and quacks like a duck it's probably a duck'

• Schmoove
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-02 17:05
Ik heb nu zelf een HP 5740 printer. Prima printer, erg snel, 26 pagina's per minuut in zwart-wit en 18 in kleur.
Print foto's haarscherp en kan zelfs foto's op een pagina printen zonder witranden (dus volledig pagina dekkend).

http://h10010.www1.hp.com...-10953-10937-5744297.html

Verwijderd

Topicstarter
Schmoove schreef op vrijdag 03 december 2004 @ 17:02:
Ik heb nu zelf een HP 5740 printer. Prima printer, erg snel, 26 pagina's per minuut in zwart-wit en 18 in kleur.
Print foto's haarscherp en kan zelfs foto's op een pagina printen zonder witranden (dus volledig pagina dekkend).

http://h10010.www1.hp.com...-10953-10937-5744297.html
Ja zulke printertjes lijken mij ook wel wat... Mijn oog is gevallen op de HP Deskjet 5652 (net nieuw model) ... maar mijn grote vraag is hoeveel volledige A4'tjes in kleur ik uit zo'n patroon haal ongeveer...

• Schmoove
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-02 17:05
Verwijderd schreef op vrijdag 03 december 2004 @ 17:08:
[...]

Ja zulke printertjes lijken mij ook wel wat... Mijn oog is gevallen op de HP Deskjet 5652 (net nieuw model) ... maar mijn grote vraag is hoeveel volledige A4'tjes in kleur ik uit zo'n patroon haal ongeveer...
Ik heb werkelijk geen idee. Dat ligt natuurlijk aan de manier waarop je print. Als je de beste kwaliteit kiest is de inkt eerder op....
Ik zit nog met de cartridges die ik erbij kreeg, maar ik moet eerlijk zeggen dat ik nog niet zo heel veel geprint heb. Maar hoe lang ze meegaan daar kan ik dus geen uitspraak over doen.

Verwijderd

Topicstarter
Maar weet niemand hoeveel A4'tjes je volledig in kleur doorgaans ongeveer uit een cardridge (of 3x single color cardridges) kan halen? (in goede;high quality)

Verwijderd

Topicstarter
thanx for the replies :O

Is 1200 x 600 dpi genoeg om redelijke DVD-covers te printen? :)

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11:22

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Pardon? :(

Jij stelt hier een vraag zonder enige eigen zoekwerk, zonder eigen inzet en met lak aan de GoT Huisregels en verbaast je dan dat je weinig reactie krijgt...

Begin maar eens met zelf reviews te zoeken, hou je dan nog detailvragen over, dan kun je die hier wel posten, mits voorzien van degelijke verwijzing van waar je op gezocht hebt, wat je gevonden hebt en waarom sommige dingen onduidelijk blijven.

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.