[outpost] transit pakketten

Pagina: 1
Acties:

• Lord_T
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-09 12:35
Ik heb net outpost geinstalleerd en probeer nu even alles werkendd te krijgen.
Het gaat om versie 2.5 die ik geinstalleerd heb. Als outpost aanstaat kom ik op de gewone ftp's niet! Maar op de ftp's op andere poorten wel! Flashfxp heeft de status als vertrouwd programma en dit zijn de meldingen die ik krijg!
system local:mijn_ip 1196 Blokkeer Transit Pakketten 0 Bytes 0 Bytes 0 bps OUT REFUSED 16:39:28 18 sec(s) ftp.quicknet.nl TCP FTP ---
system local:mijn_ip 1203 Blokkeer Transit Pakketten 0 Bytes 0 Bytes 0 bps OUT REFUSED 16:45:45 10 sec(s) www.vd-berg.com TCP FTP ---
Kan iemand uitleggen hoe je dat moet aanpassen en waar de fout zit?

ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)

• Lord_T
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-09 12:35
bump!

ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)

Verwijderd

Lord_T schreef op vrijdag 03 december 2004 @ 16:49:

Kan iemand uitleggen hoe je dat moet aanpassen en waar de fout zit?
Wat heb je zelf al precies geprobeerd? (Zoeken etc)

Agnitum heeft volgens mij best een aardig (support)forum met een hoop FAQs, waar mogelijk ook jouw onderwerp wordt behandeld. ;)

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:51

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Zet eerst de taal eens in het engels (tijdelijk). De foutmeldingen willen er dan wel eens anders uit zien en bovendien kun je makkelijker zoeken op die manier. Zie ook het support forum

Zie hier een topic met een mogelijke oplossing:
forum topic transit packets

Volgens mij is er zelfs een preset rule voor flashfxp. Die kun je beter uit de trusted apps list halen. In principe wil je geen applicaties in deze groep hebben.

Zie ook A guide to secure configuration of outpost firewall

[ Voor 63% gewijzigd door Bor op 06-12-2004 11:16 ]

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:51

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Ik zou het leuk vinden om te horen of je een oplossing hebt gevonden. Dus als je nog eens in dit topic komt....

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum