Toon posts:

[JS] Waarom niet in IE ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een button en als er opgeklikt word moet ie verdwijnen zodat er geen 2 keer op gedrukt kan worden.

En deze code had ik, die werkt geweldig onder firefox maar onder windows wil hij niet.

code:
1
2
function validate(check) {
    document[check.name].submit.type = "hidden";

Maar dit werkt niet voor het stomme IE, is er een oplossing voor ?
of kan het echt niet. ?

Verwijderd

1.: doe eens netjes via de DOM...
2.: je kan 'm ook disablen
3.: waarom? leuk als mensen een timeout krijgen als je server ff niet bereikbaar is, kunnen ze da pagina reloaden en alles leuk opnieuw in gaan kloppen. Check gewoon serverside of er 2x hetzelfde binnenkomt (zoals GoT doet)

edit:
4.: type is volgens mij readonly, volgens http://www.w3schools.com/htmldom/dom_obj_submit.asp ook, maar toch raar dat ff dat niet vindt

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 03-12-2004 16:43 ]

Verwijderd

Weet uit mijn hoofd niet of het zo maar kan, maar je kunt natuurlijk altijd je knopje in een div zetten en de div 'hiden'. Werkt in alle browsers dacht ik en is bovendien simpel...

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 03-12-2004 16:44 ]

Verwijderd

Je zou eventueel ook nog de CSS property display of visibility kunnen gebruiken om de button van het scherm te toveren. Ik moet alleen wel zeggen dat ik het met mophor eens ben als je de
button gebruikt in een formulier...In dat geval kan je beter server-side check inbouwen.

• SchizoDuckie
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 18-02-2025

SchizoDuckie

Kwaak

code:
1
2
function validate(check) {
    document.getElementByName(check.name).submit.type = "hidden";

:?

Stop uploading passwords to Github!