Toon posts:

De week van ....

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Idee: Users (met laten we zeggen minimaal 100 posts) kunnen zich opgeven voor

' De week van ... '

Uit de opgaves wordt iedere week van te voren een user geselecteerd (@Random). Aan het eind van de week (bv vrijdag) komt er een apart artikeltje op de FP met:

1. Een korte introductie van de user (Hoelang die al lid is, zijn favoriete category, wat hij of zij in het dagelijks leven doet o.i.d.)
2. Belangrijker nog: Zijn alternatieve nieuwsweek presenteert (bv tot 5 links)

Ik vind het bv een gemis dat: http://slashdot.org/artic...d=04/12/02/2016244&tid=95 nog steeds ontbreekt op de FP als artikel (en nee submitten is niet mijn werk, daarvoor hebben we nieuwsvergaarders). En zo zullen soms ook mensen wel gedacht hebben: He wat vreemd dat dit nooit op T.net deze week heeft gestaan. Oftewel: Een user per week presenteert haar alternatieve nieuwsweek (hoeft niet heel uitgebreid natuurlijk, een paar regels per link kan al volstaan).

Leuk idee? Kan altijd natuurlijk voor een maandje geprobeerd worden. Ik denk dat GoT / FP zo ook iets meer gezicht krijgt.

• AtleX
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

Ik krijg een dating-site idee bij dit voorstel :X. Imho is het niks dus :P

Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.

Verwijderd

Topicstarter
AtleX schreef op vrijdag 03 december 2004 @ 16:23:
Ik krijg een dating-site idee bij dit voorstel :X. Imho is het niks dus :P
Waar heb je het over? Er komt echt geen foto/echte naam. Het gaat ook meer om de alternatieve nieuwsweek, maar zonder verdere intro is dat natuurlijk erg leeg. Ook lekker beargumenteerd jouw post...Imho is jouw post niks dus :P

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Ik vind het bv een gemis dat: http://slashdot.org/artic.../12/02/2016244&tid=95 nog steeds ontbreekt op de FP als artikel (en nee submitten is niet mijn werk, daarvoor hebben we nieuwsvergaarders).
Dus ons een linkje sturen vind je te veel moeite, maar er zelf een artikel over schrijven zou je wel willen? :? Ik vraag me af hoeveel van dat soort users we hier rond hebben lopen, ik denk weinig.

[ Voor 12% gewijzigd door Wouter Tinus op 03-12-2004 16:36 ]

Professioneel Hyves-weigeraar

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 03 december 2004 @ 16:22:
1. Een korte introductie van de user (Hoelang die al lid is, zijn favoriete category, wat hij of zij in het dagelijks leven doet o.i.d.)
2. Belangrijker nog: Zijn alternatieve nieuwsweek presenteert (bv tot 5 links)
Daar hebben we de Gallery toch voor? Ik zie niet in waarom dat tussen de nieuws, reviews en updates hoort? :P

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-01-2025

pasta

Ondertitel

Hmm, misschien is het dan een idee om op de gallery pagina een user van de dag te doen ofzoiets. Deze dan random selecteren uit alle leden ofzo. :)

Signature

• AtleX
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

pasta schreef op vrijdag 03 december 2004 @ 16:39:
Hmm, misschien is het dan een idee om op de gallery pagina een user van de dag te doen ofzoiets. Deze dan random selecteren uit alle leden ofzo. :)
het probleem daarvan is dat er veel users zijn die òf niet meer langskomen òf nooit gereageerd hebben. Dan krijg je dus iemand met 0 posts als user van de week, of iemand die in 2001 voor het laatst een bezoekje heeft gebracht aan de FP.

Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.

• MrSleeves
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 13-10-2025

MrSleeves

You'll thank me later.

Een soort medewerker van de maand maar dan anders? :7

(Als je het dan slim doet, zorg je er wel voor dat je random kiest uit een groep van users die die dag, week, maand gereageerd hebben)..

En maak dan direct een lijstje, want best kans dat de eerste 1,2,3,4,5, ;) gotters er geen zin in hebben (zie bovenstaande reacties :) )

[ Voor 84% gewijzigd door MrSleeves op 03-12-2004 16:45 ]

30Drie Web Design & IT Consultancy | Raven Consultancy Services

Pagina: 1