Toon posts:

Welke MMORPG gaan de heren tweakers spelen?

Pagina: 1
Acties:
  • 63 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Met de release van nieuwe MMORPG's als Everquest 2 en World of Warcraft en met nieuwe in de startblokken (Guild Wars, hoewel ik dat geen 100% MMORPG vind) vroeg ik me af welke de heren tweakers gaan spelen en waarom. Ik zelf dacht dat ik altijd Guild Wars ging spelen maar hoe mooi het ook uit ziet, wilde ik toch liever een 'echte' MMORPG spelen (nadat ik WoW USA Beta heb gespeeld) ook al moet ik daar maandelijks voor betalen (dan maar minder andere spellen kopen :P ). Nu heb ik WoW Collector's Edition (EU) besteld en zal me daar hopelijk goed mee amuseren. Hoe zit het met jullie?

• Viper2k1
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23-04 16:18
World of Warcraft! Alleen nog even wachten tot de European version van start gaat! Mijn CE versie staat in bestelling.

Na veel lezen en het spelen van de US CB heb ik voor WoW gekozen, omdat:

- Ik hou juist wel van de toon-sfeer, het hoeft van mij niet zo echt, daar is RL voor :)
- Blizzard maakt goede games en ik denk dat ze er alles aan doen om dat ook nu (zeker nu) gaan bewijzen
- Het bedrag per maand is, voor mij, best te doen

"And folks, if you don't like a little pain once in a while, poker is probably not your game. 'Cause as you can see, you're gonna get it!" (Mike Sexton)

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12:25
Ik heb de OB van WoW gespeeld, en het sprak me heel erg aan. Ik twijfel echter heel erg vanwege het community aspect; ik heb tijdens de 6 uur dat ik de OB gespeeld heb (ik heb niet zo veel tijd) weinig contact gehad met anderen. Nu was er genoeg te doen in mijn eentje, maar ik wil wel wat meer structureel contact krijgen met een (vaste) groep anderen in het spel; hoe dat aan te pakken is mij nog niet helemaal duidelijk, met name omdat ik niet zo fanatiek wil en kan spelen... Veel van het spel gaat echter aan je voorbij als je als Einzelgänger door de wereld gaat ;)

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Verwijderd

Sorry, maar dit topic gaat toch (nu al) dicht. Topics als deze lopen altijd uit op opsomtopics. Aan het begin gaat het goed, maar na een paar posts krijg je argumentloze posts waar niemand wat aan heeft.

Nu kunnen we wel al die posts gaan trashen of editten, maar ik denk dat men ook best een van de vele MMORPGs kunnen kiezen aan de hand van de bestaande grote topics. Om het samen te vatten: Ik mis de toevoegende waarde van een topic als deze.

Dit topic is gesloten.