[2003SBS] welke virusscanner gebruik jij?

Pagina: 1
Acties:

• Alpha_Mouse
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16-02-2022
Ja het topic zegt het al, welke virus scanner vind je het beste om te gebruiken op je Windows 2000 / 2003 server.

Ik zelf heb Mcafee 7 gedraaid. Nu heb ik hier een suite van Norton 2005 (jahaaa Officieel B) voor me liggen. Moek die instaleren?

Wat vinden jullie van 2005 èn wat vinden jullie de beste virusscanners?

The real definition of windows 9x: A number of 32-bit extensions of a 16-bit shell for an 8-bit OS, made for a 4-bit computer by a 2-bit company who can't stand 1-bit of competition.

Verwijderd

Ik weet het niet zeker, maar kan dat hier niet? -> [rml][ Virusscanners] discussietopic deel 2[/rml]
(Is alleen niet voor een specifiek besturingssysteem)

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 03-12-2004 16:12 ]

• Luppie
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-08 07:27

Luppie

www.msxinfo.net

Ik weet niet of je wat hebt aan alle persoonlijke meningen die hier opgesomt gaan worden. De keuze McAfee of Norton geeft altijd al netzoveel discussie als Microsoft of Linux.

Zelf heb ik net de McAfee SBS Suite geïnstalleerd bij een klant en ik kan je zeggen dat dat echt super is. Je installeerd de AntiVirus Pilot op je server en die regelt dat iedere client in je netwerk een virusscanner krijgt en ieder uur wordt bijgewerkt.

Dit was ter vervanging van Norton en er werden 12 virussen op 5 werkstations gevonden die Norton had laten liggen.

Trek zelf je conclussies en ga opzoek naar test rapporten of bepaal aan de hand van prijs prestatie.

Heb je iets aan mijn antwoord ? Een thumbs-up wordt zeker op prijs gesteld.

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Wat heb je zelf allemaal al gevonden Alpha_Mouse? Heb je de featurelist van vbeide producten al eens naast elkaar gelegd? Wat vind je zelf de voordelen en nadelen van de diverse producten? Het is een beetje moeilijk om met een korte inhoudelijk beperkte topicstart als de jouwe een discussie aan te vangen. Zou je deze nog wat uit willen breiden met behulp van Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/edit.gif ?

Lees ook nog even goed Windows Operating Systems - Policy en Algemene gedragsregels (Netiquette) door.

Tevens lijkt me dit een typische discussie voor ons speciaal hierop gerichte forum Beveiliging & Virussen :)

Windows Operating Systems >> Beveiliging & Virussen

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

• vliegjong
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08-08-2017

vliegjong

Bump!

Antivirus Pilot....... Bestaat niet :)
Voor de volledigheid: voor het SMB gedeelte Protection Pilot en voor het hoger medium en Enterprise gebruikt men EPO :D
Zelf draai ik een combo van Mc Afee VSE 7.1 op de server, Mc Afee 8 op de clients en GS op de mailomgeving.

Voor jouw idee, je heb nu een legale cd, gebruik die!!!

Ik ben een Nerd, jij ook? Dan zijn er namelijk 10 toffe mensen :)

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:06

m0nk

16-09-2003 15.15

gebruik bij mijn schoonvader Trendmicro officescan.. werkt eigenlijk best goed :)

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Pagina: 1