Toon posts:

[W2k] Inlog probleem member server

Pagina: 1
Acties:
  • 20 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een sbs 2000 server draaien, hieraan heb ik een windows 2000 member server gekoppeld.

Nu probeer ik in te loggen met een aantal administrator accounts, maar ik krijg de melding dat de gebruikers niet bestaan of dat het wachtwoord fout is :?

Ik kan alleen inloggen met het echte administrator account. Deze server dient als Terminal server, dus wel zo makkelijk als er andere gebruikers op in kunnen loggen.

• Beaves
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20-02 17:19

Beaves

Usque ad Finem

Verwijderd schreef op vrijdag 03 december 2004 @ 15:54:
Ik heb een sbs 2000 server draaien, hieraan heb ik een windows 2000 member server gekoppeld.

Nu probeer ik in te loggen met een aantal administrator accounts, maar ik krijg de melding dat de gebruikers niet bestaan of dat het wachtwoord fout is :?

Ik kan alleen inloggen met het echte administrator account. Deze server dient als Terminal server, dus wel zo makkelijk als er andere gebruikers op in kunnen loggen.
Naar mijn weten ondersteund SBS geen member servers.

Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr

• richard_kraal
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-03-2025
volgens mij wel members servers, maar geen andere DC's

Verwijderd

Topicstarter
Beaves schreef op vrijdag 03 december 2004 @ 15:56:
[...]

Naar mijn weten ondersteund SBS geen member servers.
Jawel je kan sbs niet als member server installeren, maar je kan wel een w2k server installeren aan een dc waar sbs op draait.

Ik heb dit al op een andere locatie draaien met dezelfde situatie.

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 03 december 2004 @ 15:54:

ts in admin mode? en zijn de admins die je probeert wel local admin op die server?

Verwijderd

Sorry, maar dit heeft niets te maken met Professional Networking & Servers.

Daarnaast ben je veel te vaag. Je probeert in te loggen met Adminaccounts. Welke Adminaccounts? Zijn die bekend in AD? Zijn die lokaal op de server aanwezig? Waren die aanwezig voordat je 'm in 't domein hing?

Zo is er in elk geval niks van te maken. Neem de FAQ's in Windows Operating Systems eens door en probeer het anders daar nog een keer met wat meer uitleg en informatie.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.