Vraagje aan tweakers met een Tagan voeding

Pagina: 1
Acties:
  • 159 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo iedereen,

Zoals jullie ongetwijfeld weten heeft een Tagan voeding 2 fans. De 2de komt normaal pas actief als de voeding zwaar aan het werk wordt gezet. Ik heb de 380 watt versie.

Wat is nu mijn probleem?: Bij mij draait er geen enkele fan, zelfs niet langzaam. Ik heb WinXP geinstalled + sp2, en gedurende dit hele proces is er geen enkele fan aan het draaien gegaan.

Is dit wel normaal? Ik heb bang dat mijn voeding gaat overhitten en dat zo mijn hele pc naar de vaantjes zou gaan.

Graag zou ik van de mensen met een Tagan voeding weten of hun ventilators wél eens draaien :)

* ps : Ook tijdens het opstart proces draait er geen enkele fan*

alvast bedankt voor wie wat duidelijk kan scheppen!

mvg,

Jeroen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb immidels mijn pctje 3 uurtjes laten aanstaan en de voeding wordt langzaam warmer...de fans doen nog steeds niets,

mocht iemand de email van Eraser weten mag je die altijd geven, deze persoon heeft volgens mijn een Tagan :)

En ik die dacht dat het een populaire voeding was :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeepH
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08-09 14:13

HeepH

Dope Rapper

kheb er een maar kben niet thuis, volgens mij begint dat ding vanzelf wel een keer te spinnen,maar ik let er nooit op...plus je hoort het niet echt...

http://specs.tweak.to/16495

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-06 18:44
ja! is dat ding nou echt zo stil?
ik zit zelf namelijk te kijken (lees: geilen) op een antec Neopower
maar mijn nieuwe psu moet echt stil zijn...

ik hoor wel veel van tagan, maar is dat nou echt zo geweldig?
(het probleem van een psu is dat je hem niet even kan testen... net ietsjes duurder dan een fan oid)

edit:

owja jeroen... lees dit eens ;) goodluck)
Algemene gedragsregels (Netiquette) #reageren

edit2
http://www.legitreviews.com/article.php?aid=120
neopower review..

[ Voor 24% gewijzigd door ixl85 op 03-12-2004 19:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
HeefStan schreef op vrijdag 03 december 2004 @ 19:01:
kheb er een maar kben niet thuis, volgens mij begint dat ding vanzelf wel een keer te spinnen,maar ik let er nooit op...plus je hoort het niet echt...
hmmm okey ik ga mijn pc bak eens draaien en aandachtiger kijken:p, misschien draait ze maar heel even. Als je thuis komt kan je dan eens kijken aub? _/-\o_

thanks!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ixl85 schreef op vrijdag 03 december 2004 @ 19:05:
ja! is dat ding nou echt zo stil?
ik zit zelf namelijk te kijken (lees: geilen) op een antec Neopower
maar mijn nieuwe psu moet echt stil zijn...

ik hoor wel veel van tagan, maar is dat nou echt zo geweldig?
(het probleem van een psu is dat je hem niet even kan testen... net ietsjes duurder dan een fan oid)

edit:

owja jeroen... lees dit eens ;) goodluck)
Algemene gedragsregels (Netiquette) #reageren
Mijne is wel heel erg stil dan hoor :) ow doe ik iets fout? ik zal het even lezen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wippo76
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-11-2024
ik heb zelf hier de tagan 480 die draaien nu wel hoor

en vorige week een 380 ingebouwd bij iemand en de fans gaan meteen al draaien (beide) dus ik denk dat er bij jouw iets niet goed is uit kijken dus!!

en ja het zijn inderdaad fantasische voedingen ben over gestapt na 4 van de 8 antecs te hebben zien overlijden binnen een jaar. ze zijn erg stil (practisch onhoorbaar) en ook super stabiel ::lees hoge voltages::

hebben alle denkbare aansluitingen en bij de 480 bv zit een speciale afgeschermde vga voedings kabel goede aarding ik raad op dit moment iedereen een tagan aan (kwa prijs ook natuurlijk er zijn vast betere maar die kosten snel over de 100 euro)

[ Voor 26% gewijzigd door wippo76 op 03-12-2004 19:22 ]

Ja zou ik ook zeggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH4D3H
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 27-02 23:46
Ook ik heb een tagan, ennuh, ik zou niet weten of er een fan draaid want ik hoor niets ;)
Lkkr stil dat ding, stil & stabiel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SH4D3H schreef op vrijdag 03 december 2004 @ 22:12:
Ook ik heb een tagan, ennuh, ik zou niet weten of er een fan draaid want ik hoor niets ;)
Lkkr stil dat ding, stil & stabiel :)
kijk eens aan de achterkant van dat ding? hou je hand erachter, merk je het snel genoeg. wat IK heb begrepen is dat die fan aan de achterkant altijd draait en de 2e pas gaat draaien als de PSU erg zwaar belast wordt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magnolia
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-09 19:57
klopt, bij meer dan 60 % belasting wordt de 2e fan ingeschakeld.

Ik heb zelf de 480watt editie en die is ook nagenoeg geruisloos, je moet echt met je oor tegen de fan gaan hangen wil je hem horen draaien, hij doet 't echter wel want er komt wel degelijk een warme stroom lucht uit de voeding. Heel tevreden over deze voeding, stil & stabiel.

Ontspan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15:17

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Oi Jeroen :o

GoT Huisregels

Het wordt niet op prijs gesteld als je je topics binnen 24u omhoogschopt. Heb je iets nieuws toe te voegen, gebruik de edit Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/edit.gif knop ;)

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1