[MCE 2005] Externe locatie video

Pagina: 1
Acties:

• Roa
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 03-07-2024
Ik ben net een beetje aan het spelen met media center. Tot nu toe vind ik het echt geweldig, alleen heb ik één probleem:

Ik heb een 'server' waarop heel veel data staat. Ongeveer al m'n video materiaal gaat daar standaard heen, maar ik krijg dat in media center niet geopend. Ik heb in WMP 10 ingesteld dat hij de server in de gaten moet houden voor bestanden, en dat werk, alleen media center trekt zich er niets van aan. Die blijft volhouden dat ik mijn video in Mijn Documenten moet zetten (in de Video map).

Heb ik ergens iets over het hoofd gezien? Heeft iemand dit al werkend gekregen? Ik heb tot nu toe nog niet zoveel gevonden erover, vandaar dit topic.

Research is what I'm doing when I don't know what I'm doing.

• OnTracK
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18:15
Voor video en foto, snelkoppeling naar de locatie in de "mijn video"/"mijn foto's"-map zetten
Alleen muziek in Windows Media Player importen

[ Voor 33% gewijzigd door OnTracK op 03-12-2004 15:45 ]

Not everybody wins, and certainly not everybody wins all the time.
But once you get into your boat, push off and tie into your shoes.
Then you have indeed won far more than those who have never tried.

• Roa
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 03-07-2024
OnTracK schreef op vrijdag 03 december 2004 @ 15:44:
Voor video en foto, snelkoppeling naar de locatie in de "mijn video"/"mijn foto's"-map zetten
Alleen muziek in Windows Media Player importen
Hmmm, zoiets had ik al geprobeerd, helaas had ik het met mappen geprobeerd om zo verder te browsen, maar dat paktie niet. De content veranderd vaak en het zou handig zijn als het automatisch kan, in plaats van handmatig snelkoppelingen maken.

Edit

Goed, het is me gelukt :D
Hij pakte in eerste instantie m'n snelkoppelingen niet omdat het snelkoppelingen naar externe schijven waren. Hij pakte hem wel als ik naar een map of bestand linkte. Dus ik heb in Deze Computer de netwerkschijven toegevoegd en hier snelkoppelingen naar gemaakt. Die in My Video gezet en nu werkt het prima :D

[ Voor 29% gewijzigd door Roa op 03-12-2004 16:08 ]

Research is what I'm doing when I don't know what I'm doing.