Omdat ik de laatste tijd redelijk wat verkoop bij V&A leek het me misschien handig een soort bied systeem te implanteren.
Wat vinden jullie ervan?
Wat vinden jullie ervan?
klinkt als een goed idee! weet alleen niet of dit vreselijk moeilijk is om te bouwen maar als feature zou het super zijn.ZaeK schreef op vrijdag 03 december 2004 @ 15:24:
Bij vraag en aanbod
Professioneel Hyves-weigeraar
Verwijderd
Daar heb je wel een puntVerwijderd schreef op vrijdag 03 december 2004 @ 16:34:
Goed idee, wat in de praktijk soms niet goed werkt.
Kijk naar Marktplaats.nl, daar is de helft van de stuff al verkocht voordat er uberhaupt een paar dagen voor het bieden verstreken zijn. Daarom mail ik nu altijd gewoon rechtstreeks de ' user ', en probeer via email direct tot een acceptabel bod te komen. Anders ben je vaak te laat omdat het toch al verkocht is. Op T.net krijg je een hoop teleurgestelde mensen als dit niet goed kan worden nageleefd (Ebay is bijvoorbeeld terecht enorm streng hierin)
[ Voor 10% gewijzigd door Roberto op 03-12-2004 19:49 ]
worden jullie nog concurrent van marktplaatsWouter Tinus schreef op vrijdag 03 december 2004 @ 15:50:
Binnenkort wordt heel V&A vernieuwd, inclusief een veilingoptie.
helemaal mee eens, marktplaats is ook niet alles maar wel de grootsteZaeK schreef op vrijdag 03 december 2004 @ 21:10:
Op marktplaats hoef je je niet te registreren en hier op T.net wel. Dit zorgt ervoor dat er minder fakes komen enz.
Marktplaats heeft ook een beetje een bepaald imago...
Dat kan natuurlijk nog veranderen als het echt een hoop dataverkeer gaat trekkenb..RAM schreef op vrijdag 03 december 2004 @ 21:14:
[...]
helemaal mee eens, marktplaats is ook niet alles maar wel de grootste
op tweakers hoef je geen trouwens €6,- te betalen bij bedragen hoger dan €200,-![]()
maja zo zijn er nog véél meer verschillen
vandaar datRS_003 schreef op vrijdag 03 december 2004 @ 21:16:
[...]
(hoewel markplaats natuurlijk nog veel meer dan alleen computers doet)
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq