Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein
omgwtfkthxHarm schreef op vrijdag 03 december 2004 @ 14:52:
[...]
Doe ik noooooit.
O ja, ik heb DeMoN ook een nieuw wachtwoord gestuurd.
Je hebt ook mijn "_" of van dat andere account de "-][-" weggehaald
Die oude staan zo te zien nu op IA.
Thx man
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein
Als ik mijn profile wijzig staat ie gewoon op mail gmail adres.. maar doe ik vervolgens opslaan dan laat ie weer <knip> zien wat niet meer bestaat
Het moet dus <knip> zijn
[ Voor 9% gewijzigd door DeMoN op 12-10-2020 22:26 ]
Hmm wtf.
Ik heb echt heel lang refreshed e.d. zitten aanpassen, van alles. In mijn profile wijzigingen menu zeg maar stond het zoals eerder gezegd gewoon goed.
Maar nu zie ik het bij mij ook goed staan.
Thx voor alle moeite