Creative Inspire 4400 Bestellen

Pagina: 1
Acties:
  • 24 views sinds 30-01-2008

• TommyGun
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 31-07 15:39

TommyGun

Stik er maar in!

Topicstarter
Hey

Ik heb hier een Creative Inspire 4400 in gebruik, een 4.1 setje dus, die ik één of twee jaar geleden gekocht heb op een beurs bij de stand van ComputerLand. Nu wil een klasgenoot van mij ook dit setje maar ik kan geen winkels meer vinden die dit setje verkopen. Ik heb gezocht in de Tweakers Pricewatch en daar komt het volgende uit;

http://www.tweakers.net/pricewatch/57099

Echter hebben die 2 goede winkels hem niet en bij die winkel die 'slecht' gerated wordt daar wil ik hem niet bestellen. Reden lijkt me dus duidelijk. Ik heb ook al gekeken bij winkels bij mij uit de buurt zoals;

MyCom
ComputerLand
Vi-Computers
Vobis
Paradigit

Maar deze hebben dit setje ook niet op hun site staan. Bestellen over internet is geen punt, zolang de winkel maar betrouwbaar is. Alvast heel erg bedankt. (Ps; Ik heb ComputerLand gemaild of hun dit setje nog hebben of deze nog kunnen bestellen.)

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

• StephanL
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17-07 08:14
Shop van Creative? Of moet je dan per CC(creditcard) betalen?

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Is het geen optie om een nieuwer setje te kopen? Waarom per se dat 4400 setje? Volgens mij is hij al vrij oud en wordt hij daarom niet meer verkocht :)

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Verwijderd

Ik denk dat jezelf al heel erg grondig bezig bent geweest. Enigste optie die ik nog mis is gewoon het setje afhalen bij zo'n slecht gerate shop. Garantie loopt volgens mij toch via Creative, maar de kans dat je daar aanspraak op moet maken is bij een PC-speakerset uiterst gering.

Dit topic is gesloten.